اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خبر داد

تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل خبر داد.

تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیرام‌زاده امروز در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای شهر و روستا در اردبیل اظهار داشت: در کنار تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در اردبیل قوه قضاییه با هرگونه تخلف انتخاباتی توسط نامزدها به طور قاطع برخورد قانونی می‌کند.

وی با یادآوری اینکه برگزاری انتخابات پرشور و نشاط اما قانونی در کنار خلق حماسه سیاسی بزرگ‌ترین آرمان و هدف‌گذاری ما است، تصریح کرد: همه باید خود را پایبند به قانون بدانیم و به رفتارهای خارج از قانون و ضابطه گرایش نداشته باشیم.

بیرام‌زاده با یادآوری اینکه 24 خردادماه می‌تواند نقطه عطف برای ملت ایران در شکستن توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان و مستکبران روزگار باشد، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر توان و قدرت حضور در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی را دارد که این حضور می‌تواند دشمنان قسم خورده این انقلاب را به تضعیف و ناتوانی بکشاند.

این مسئول با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان با هدف مأیوس کردن مردم و نفوذ در ستادهای انتخاباتی کاندیداها بسیار خطرناک است، اضافه کرد: کاندیداها باید با هوشیاری کامل هرگونه تخلف از سوی افراد فرصت‌طلب را به مراجع قانونی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امن‌ترین و آرام‌ترین کشور منطقه است، بیان کرد: در هیاهوی منطقه‌ای دشمنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا در فضای انتخاباتی چالش، نگرانی و التهاب ایجاد کنند در حالی که همه باید مراقب باشیم و اجازه ندهیم بیش از هر زمان دیگر دشمنان و قسم‌خوردگان انقلاب بخواهند به اصالت جمهوری اسلامی ایران ضربه و خدشه‌ای را وارد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل یادآور شد:‌ در حالی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در کشورمان 24 خرداد برگزار می‌شود که همه باید به قانون تمکین کنیم و در برابر تصمیم مراجع نظارتی، قانون‌گذاری و همچنین شورای نگهبان خاضع و خاشع باشیم.

بیرام‌زاده کاندیداها را به دوری از هرگونه فضاسازی‌های کاذب و التهاب‌آفرین دعوت کرد و اظهار داشت: بهتر است از برخی تنش‌آفرینی پرهیز شود.

انتهای پیام/62006/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول