اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل ستاد انتخابات استان اصفهان:

رسانه‌ها با ارائه خدمات نظام شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند

معاون مدیرکل ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر شور و نشاط انتخاباتی از رسانه‌ها انتظار می‌ورد با ارائه خدمات نظام شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند.

رسانه‌ها با ارائه خدمات نظام شور و نشاط انتخاباتی ایجاد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحسن تجویدی در نشست مسئولان رسانه‌ها و نیز خبرنگاران اصفهانی که پیرامون مسائل انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها تأثیرگذاری مستقیم بر افکار مردم دارند چرا که سرعت انتقال و اطلاعات از طریق پیشرفت تکنولوژی‌ها بسیار آسان شده است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها در آستانه انتخابات وظایف مهم بر عهده دارند، افزود: انتخابات این دوره به دلیل حساسیت‌های منطقه‌ای شورا‌ها بسیار با اهمیت و تأثیرگذار است.

معاون مدیرکل ستاد انتخابات استان اصفهان به 10 پارامتر شاخص از گفتمان رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: دو موضوع مهم افزایش نشاط عمومی در جامعه از مهم‌ترین تأکیدات رهبری است که از رسانه‌ها نیز انتظار می‌رود این شور و نشاط عمومی در بین مردم ایجاد شود.

وی ادامه داد: استان اصفهان از بسیاری شاخص‌های مهم همچون رتبه علمی، هوافضا و سایر رده‌های علمی بالا است و جا دارد که رسانه‌ها‌ در مقابل هجمه‌های ناامیدی دشمن به ذکر موفقیت‌ها بپردازند.

تجویدی تاکید کرد: برخی از این موفقیت‌‌ها باید در راستای عظمت کنونی و مرکزیت فکری دنیای اسلام، تسلط گفتمان دینی در کشور، پیشرفت علمی و فناوری، نفوذ سیاسی و بین‌المللی و نظام اسلامی و اقدامات زیربنایی عدالت محور در کشور بپردازند.

وی گفت: همچنین منشور اخلاقی در زمینه اخلاق سیاسی و انتخاباتی از سوی وزارت کشور صادر شده که در آن باید‌ها و نباید‌های انتخاباتی آمده است.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول