اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان:

برگزاری انتخابات عشایری در پنج نقطه اصفهان/ پیش‌بینی 997 شعبه اخذ رأی در مناطق روستایی اصفهان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان گفت: امسال در پنج نقطه در شهرستانهای سمیرم، دهاقان، فریدون‌شهر، شهرضا و چادگان انتخابات برگزار می‌شود.‌

برگزاری انتخابات عشایری در پنج نقطه اصفهان/ پیش‌بینی 997 شعبه اخذ رأی در مناطق روستایی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از  اصفهان، علی احمدی در نشست مسئولان رسانه‌ها و نیز خبرنگاران که پیرامون مسائل انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا برگزار شد، با اشاره به حساسیت برگزاری دو انتخاب مهم شوراهای اسلامی شهر و نیز ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخابات این دوره یکی به دلیل محلی و منطقه‌ای بودن و دیگری به دلیل کشوری بودن دارای اهمیت است.

وی افزود: 119 هیئت اجرایی در استان اصفهان ایجاد شده است که در مرحله نخست ثبت نام شوراهای شهر اصفهان نیز یک هزار و سه نفر ثبت نام کردند که همین میزان مشارکت نشان از شور انتخاباتی در شورای شهر دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان خطاب به مسئولان رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها باید مردم را نسبت به شرکت در انتخابات آگاه کنند، چراکه دشمن قصد دارد که این انتخابات برگزار نشود و اگر هم به قصد خود نرسد نیز درصدد سرد کردن حضور مردم پای صندوق‌های رأی و نیز درگیری قبل از انتخابات است.

وی تأکید کرد: رسانه‌ها نباید تبلیغی یا علیه کاندیدایی کار کنند و تقاضای ما از رسانه‌ها این است که گفتمان رهبری را برای گسترش افزایش مشارکت مردم به کار گیرند.

احمدی گفت: البته در استان اصفهان از طریق کمیته حماسه سیاسی و دستگاه‌های اجرایی سناریوهایی ابلاغ و نیز 20 طرح اجرایی در راستای ایجاد شور و نشاط به تمامی دستگاه‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 902 شعب اخذ رای را در اصفهان پیش‌بینی کرده ‌ایم، ادامه داد: 997 شعبه در مناطق روستایی پیش‌بینی شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اصفهان افزود: امسال انتخابات عشایری در شهرستانهای سمیرم، دهاقان، فریدون‌شهر، شهرضا و چادگان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول