اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات:

قزوین آمادگی کامل برگزاری انتخابات را دارد

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: در صورت تهدید، اخلال در نظم عمومی، توهین و هتک حرمت و نشر اکاذیب و خبر کذب حق شکایت برای کاندیداها محفوظ است.

قزوین آمادگی کامل برگزاری انتخابات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هادی صادق دقیقی با اعلام این خبر افزود: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید در یک رقابت سالم  و قانونمند خود را در معرض انتخاب و رأی مردم قرار دهند و به معرفی برنامه‌ها و اولویت‌های خود بپردازند و از تخریب سایر کاندیداها و گروه‌های سیاسی پرهیز کنند.

وی افزود: شخصیت کاندیداها و حامیان آنها محترم است و حضور همه کاندیداها در یک میدان رقابت سالم به نوعی تمرین دموکراسی محسوب می‌شود و در تمام مراحل، سرلوحه فعالیت هیئت‌های اجرایی و نظارت، قانون می‌باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان قزوین در خصوص تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: تبلیغات کاندیداها و ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری از زمان اعلام رسمی نامزدها توسط وزارت کشور آغاز و تا 8 صبح روز پنج‌شنبه 23 خرداد ادامه دارد و مدت فعالیت تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز از هشت روز قبل از روز اخذ رأی آغاز می‌شود و تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رأی ادامه خواهد داشت که در این دوره از 16 خرداد آغاز و تا صبح روز پنج‌شنبه 23 خرداد ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات و فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها در سطح استان و شهرستان‌ها رصد می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف انتخاباتی آن را به کمیته‌های ذیربط و مراجع مسئول و مرتبط برای برخورد قانونی ارجاع می‌دهیم و از مخدوش کردن فضای انتخابات توسط عده‌ای هوادار نما جلوگیری می‌کنیم.

صادق دقیقی با اشاره به احتمال تخلف در تبلیغات نامزدها اظهار داشت: در صورت تهدید، اخلال در نظم عمومی، توهین و هتک حرمت و نشر اکاذیب و خبر کذب حق شکایت برای کاندیداها محفوظ است و همه کاندیداها باید به تبیین شایستگی خود بپردازند و در تبلیغات نیازی به تخریب طرف مقابل نیست.

وی گفت: رعایت قانون و نظم و آرامش از مهمترین قانون‌های انتخابات است و نامزدی که برای یک سخنرانی خود کاروان عظیمی را راه می‌اندازد و سبب عدم آسایش دیگران می‌شود و ممکن است خطراتی را به وجود بیاورد عملی مجرمانه است چراکه پس از سخنرانی ممکن است هواداران جمع شوند و موارد غیر قابل پیش‌بینی رخ دهد.

صادق دقیقی گفت: نشر اکاذیب و توزیع شب نامه همه غیر قانونی است و همه اینها رصد می‌شود. هدف ما برگزاری انتخاباتی با شور و نشاط و با حضور گسترده مردم است تا حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری محقق شود.

انتهای پیام/2667/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول