اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیجار خبر داد

اختصاص 125 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در بیجار

فرماندار بیجار از پیش‌بینی 317 صندوق در 125 شعبه اخذ رای در مناطق مختلف این شهرستان برای اخذ آرای مردم در 24 خردادماه خبر داد.

اختصاص 125 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حمدالله کریمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز فتح عظیم خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد نماد مقاومت، رشادت و ایثارگری ملت ایران و روز فتح ارزش‌هاست.

فرماندار بیجار خاطرنشان کرد: دلاورمردان کشور با توجه خداوند و با تاسی به ائمه اطهار (ع) و در سایه رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) توانستند خرمشهر را از چنگال رژیم بعثی عراق خارج کنند.

کریمی با اشاره به فتح عظیم خرمشهر گفت: این فتح بزرگ نشان داد تا زمانی که ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار و مزدوران آنان اتحاد داشته باشند و برای رسیدن به اهداف متعالی خود مقاومت و ایثار از خود نشان دهند هیچ قدرتی نمی‌تواند آنان را شکست دهد.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت سالروز فتح عظیم خرمشهر تصریح کرد: گرامیداشت این روز ارزشمند و تاریخی برای ملت شریف ایران در این برهه زمانی دارای برکات معنوی فراوانی است و با بهره ‌بردن از این برکات آماده انتخاباتی پرشور خواهیم شد و خلق حماسه سیاسی همچون فتح خرمشهر از منزلت و ارزش بالایی برخوردار است.

فرماندار بیجار اضافه کرد: آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بود که موجب شد تمامی معادلات، باورها و ذهنیت‌ها‌یی که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر کند و با نصرت الهی و از خودگذشتگی رزمندگان رشید اسلام به منصه ظهور برسد.

وی از عملیات فتح خرمشهر به عنوان بارزترین قله هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و گفت: فتح خرمشهر به عنوان پیروزی اعتقادی ولایتمداران در مقابل اندیشه محاسبه‌محوران و حماسه سوم خرداد استعداد قدرت پاسخگویی ملت به گزاره‌های نظام سلطه بود.

کریمی در ادامه با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی در این شهرستان به فعالیت 2 هزار و 600 نفر در قالب عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بسترهای مناسب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسه‌ای عظیم در شهرستان بیجار فراهم شده است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت موازین شرعی و اخلاقی در عرصه  انتخاباتی، خاطر‌نشان کرد: کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید با رعایت اصل قانون‌مداری به دور از هر گونه بزرگ‌نمایی و بدون آنکه وعده‌های غیر عملی بدهند، قدرشناسی خود را نسبت به انقلاب، نظام و مردم نمایان کنند.

فرماندار بیجار تصریح کرد: صداقت و حرکت بر مبنای قانون در انتخابات یک اصل است و در این راستا تبلیغات باید به ‌گونه‌ای باشد که مردم بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ایجاد شور و نشاط و فراهم کردن بسترهای لازم برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را یکی از اولویت‌های ستاد انتخابات شهرستان بیجار عنوان کرد.

این مسئول گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران با اقتدار و استوارتر از همیشه در انتخابات شرکت خواهند کرد و ضمن خلق حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

کریمی همچنین ضمن تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران از تشکیل ستاد ارتحال امام خمینی (ره) در بیجار خبر داد و گفت: امسال 800 نفر از عاشقان و دوستداران بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از این شهرستان به مرقد مطهر امام اعزام خواهند شد.

در پایان این جلسه از جانب فرماندار بیجار مجتبی سارمیان به عنوان سرپرست تأمین اجتماعی، آرمان دهقانی رئیس گازرسانی ناحیه بیجار، حجت‌الله ایپکی رئیس بانک ملی، بهزاد عزیز سرپرست اداره آموزش فنی و حرفه‌ای، حسن مدرس سرپرست کتابخانه‌های شهرستان و سروان قهرمانی رئیس پلیس راه این شهرستان منصوب شدند.

انتهای پیام/79015/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول