اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

کشور از بداخلاقی‌های انتخاباتی ضربه خورده ‌است

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر ایجاد فضایی آرام برای برگزاری انتخابات گفت: آنچه طی سال‌های اخیر شاهد آن بودیم بداخلاقی‌های انتخاباتی است و در این زمینه ضرباتی خورده‌ایم و رفتارهایی دیده‌ایم که هیچ تناسبی با انقلاب و دین نداشتند.

کشور از بداخلاقی‌های انتخاباتی ضربه خورده ‌است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از خبرگزاری حوزه، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری با اشاره به اتنخابات ریاست جمهوری در 24 خرداد ماه جاری و رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها اظهارداشت: دنیا فعالیت‌های ما را در این عرصه زیر نظر دارد و دوست و دشمن رفتارهای ملت و مسئولان را رصد می‌کنند و اگر ناهنجاری‌هایی در این میان دیده شود موجب ناراحتی دوستان خواهد شد.

معاون جامعه مدرسین با تاکید بر ایجاد فضایی آرام برای برگزاری انتخابات گفت: آنچه طی سال‌های اخیر شاهد آن بودیم بداخلاقی‌های انتخاباتی است و در این زمینه ضرباتی خورده‌ایم و رفتارهایی دیده‌ایم که هیچ تناسبی با انقلاب و دین نداشتند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: ملت بصیر ایران مهمترین استوانه و پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و همیشه با استعانت از خداوند متعال و منّویات مقام معظم رهبری حساس ترین رویدادها را با گام‌هایی استوار از گذشته و محکم‌تر برداشته‌اند و امسال نیز حماسه سیاسی عظیمی را در خاطرها برجا خواهند گذاشت.

وی ادامه داد: انتخابات تجلی اراده مردم در عرصه عمومی جامعه است که این عرصه تنها با اراده مردم سامان می‌یابد.

وی با اشاره به اصل ششم قانون اساسی افزود: در اصل ششم قانون اساسی آمده است «در جمهوری اسلامی ایران؛ امور کشور باید به اتکاء آراء عمومی اداره شود» از این روست که انتخابات از سویی حق مردم و از طرفی تکلیف الهی است که باید آحاد شهروندان نظام اسلامی این تکلیف را به جای آورند.

مدیر حوزه های علمیه بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی با شکوه‌تر از همیشه به راه خویش برای رسیدن به تمدن زرین اسلام در حرکت است و این مردم هستند که با حمایت و انتخاب خویش این اهداف را پی می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان هر روز بیشتر از دیروز در تلاشند تا در مسیر این خیزش عظیم تاریخی مانعی بیافرینند، اما مردم ما با الهام از آرمان‌های امام راحل و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب این طریق مقدس را با شوری فرا تاریخی هر روز طوفنده‌تر از دیروز می‌پیمایند.

آیت الله حسینی بوشهری تصریح کرد: شرکت در انتخابات تکلیفی الهی و شرعی بر دوش همگان است و آحاد ملت باید به عنوان تکلیف به آن نگاه کنند.

امام جمعه قم تاکید کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای بسیاری از برنامه‌ها و نقشه‌های پلید و در هم تنیده دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب خواهد کرد و این همان رسالت انقلابی مردم ایران است.

وی افزود: انتخاباتی به دور از حاشیه سازی و قوی، سلاح بزرگتری در برابر دسیسه دشمنان محسوب می‌شود بنابر این باید با حضور حداکثری به قدرت هر چه بیشتر این سلاح کمک کرد.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: امیدواریم کسانی که برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌اند در حل این نوع مشکلات توانایی داشته باشند.

آیت الله حسینی بوشهری تشکیل ائتلاف‌ها را مورد توجه قرار داد و افزود: بر اساس روایات هم وقتی انسان بداند دیگری توانایی بیشتری دارد باید کار را به او واگذار کند.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول