اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 - 157

جمشیدی: قانون‌‌مداری راهبرد انتخابات است

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در هر دوره انتخابات راهبردها را مشخص می‌کند، گفت: ایشان برای این دوره قانون‌مداری، مشارکت گسترده و انتخاب اصلح را به عنوان راهبردهای انتخابات برشمردند.

جمشیدی: قانون‌‌مداری راهبرد انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر امروز در سی و یکمین نشست دو روزه کارگروه تخصصی همبستگی و هویت ملی دانشگاه‌های کشور در سالن رشد دانشگاه جامع گلستان اظهار داشت: در انتخابات گذشته راهبردهای اعلام شده از سوی رهبر انقلاب عدالت، امانت، مشارکت و قانون بودند.

وی افزود: مومن متعهد با راهبردهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری روز 24 خردادماه جاری در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و نامزد اصلح را انتخاب می‌کند. 

راهبردهای انتخابات در هر دوره توسط رهبر انقلاب اعلام می‌شوند

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه در مجموع نسبت به انتخابات‌های ایران دو راهبر وجود دارد، خاطرنشان کرد: راهبرد اول متعلق به جمهوری اسلامی ایران و راهبرد دوم هم متعلق به دشمنان است.     

جمشیدی ادامه داد: راهبردهای جمهوری اسلامی ایران در هر دوره انتخابات توسط مقام معظم رهبری عنوان می‌شود. 

وی، راهبرد دشمنان در هر دوره انتخابات را تهدید ارزیابی کرد و اذعان داشت: برگزار نشدن انتخابات یا برگزاری آن با حضور حداقلی مردم و یا انتخاب فرد فاقد معیارهای اعلام شده توسط مقام معظم رهبری راهبردهای دشمنان هستند. 

صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری طبق قانون بررسی شد

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با تأکید بر رعایت قانون در انتخابات و فتنه 1388 قانون‌شکنی را دلیل فتنه‌انگیزی دانست و خاطرنشان کرد: در نتیجه این فتنه هزینه‌های زیادی برای مردم و کشور ایجاد شد. 

جمشیدی، منافع شخصی، گروهی و غفلت را عوامل نادیده گرفتن قانون برشمرد و تأکید کرد: منفعت عمومی بر منفعت فردی و گروهی اولویت داشته و همواره قانون باید رعایت شود.

به گفته وی، بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان در چارچوب قانون بوده و امتناع نامزدها از پذیرش آن یک تهدید و در راستای خواسته دشمنان است.

ایران بیشتر از مدعیان دموکراسی انتخابات برگزار کرد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به راهبرد مشارکت گسترده مردم در انتخابات گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقایسه با کشورهای مدعی دموکراسی بیشتر انتخابات برگزار کرده و حتی درصد مشارکت مردم ایران هم بیشتر از آنهاست.

جمشیدی با تصریح بر اینکه به طور میانگین هر سال یک انتخابات در ایران برگزار شده است، خاطرنشان کرد: سال اول پیروی انقلاب اسلامی ایران پنج انتخاب در کشور برگزار شد.

به گفته وی، برگزاری انتخابات موجب افزایش اعتماد عمومی و در نتیجه افزایش مشارکت آنها در انتخابات می‌شود.

درباره انتخاب اصلح عوام‌فریبی می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان یادآور شد: ما هم مشارکت حداکثری مردم ایران در انتخابات را به عنوان یک حربه در دست خود داشته و آن را مانند پتک بر سر دشمن می‌کوبیم.

جمشیدی گفت: متولیان حوزه فکر و اندیشه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تدابیر لازم را اتخاذ کرده و برای اجرا آن را در اختیار مسئولان قرار دهند.

وی با اشاره به راهبرد انتخاب اصلح در انتخابات از عوام‌فریبی‌های داخلی و خارجی انتقاد کرد و ابراز داشت: جایگاه ریاست جمهوری نیازمند حضور فرد پرتلاش بوده و رئیس‌جمهور در روز باید 14 ساعت کار کند.      

لازم به ذکر است؛ در این نشست معاونین فرهنگی و اجتماعی و یا مدیران فرهنگی و مدیران اجتماعی دانشگاه‌های کشور و خبرنگاران حضور داشتند.       

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول