اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع بسیجیان سوادکوه:

بسیج توطئه‌های دشمنان را در آستانه انتخابات خنثی می‌کند

رئیس مجمع بسیجیان سوادکوه با اشاره به رسالت‌های بسیج، گفت: نخبگان بسیجی توطئه‌های دشمنان را در آستانه انتخابات خنثی می‌کنند.

بسیج توطئه‌های دشمنان را در آستانه انتخابات خنثی می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از سوادکوه، محمد سیاوشی بعدازظهر امروز در جمع اعضای مجمع بسیجیان شهرستان سوادکوه با اشاره به لزوم حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، گفت: بسیج در مدیریت عرصه‌های مختلف، رسالت‌های خود را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان این که مجمع بسیجیان سوادکوه در راستای اهداف بلند بسیج گام بر می‌دارد، افزود: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگی داشته است و بعد از دفاع مقدس هم در عرصه‌های مختلف جامعه به ایفای نقش پررنگ خود پرداخته است.

رئیس مجمع بسیجیان سوادکوه با تاکید بر اینکه بسیج با توان خود در مدیریت برنامه‌های مختلف اقدام کند، یادآور شد: راه‌اندازی پایگاه‌های بسیج و انتخاب فرماندهان پایگاه‌ها با حضور اعضای بسیج مردمی انجام می‌شود که بیان‌گر مدیریت فعالیت‌های بسیجیان توسط آنان است.

سیاوشی، تبیین اهداف و رسالت‌های بسیج و عملی کردن آن را از اولویت‌های مجمع بسیجیان ذکر کرد.

رئیس مجمع بسیجیان سوادکوه اعلام موضع درباره رویدادهای مختلف را از دیگر وظایف این مجمع ذکر و خاطر نشان کرد: مشاوره به مجموعه سپاه از رویکردهای نخبگان بسیجی است.

وی با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو، گفت: انتخابات آینده سرنوشت‌ساز است و نخبگان بسیجی باید با رصد کردن اوضاع به خنثی‌سازی برنامه‌های دشمنان اقدام نمایند.

انتهای پیام/86015/ط10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول