اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود

استاندار زنجان گفت: 34 سال است که ابر قدرت پوشالی و فخر فروش را در دام انقلاب اسلامی گرفتار کرده‏ایم و امروز نیز همه توطئه‏های دشمنان علیه کشور با حضور مردم بصیر خنثی شده است.

توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری مردم در انتخابات خنثی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم سجاس اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در زمینه انتخابات، تکلیف مردم و مسئولان بیشتر شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ اولویت و رخدادی مهم‏تر از انتخابات نیست، خاطر نشان کرد: سرنوشت مملکت، نظام و مردم به این آزمون بزرگ و امتحان الهی گره خورده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه ملت شریف ایران در همه عرصه‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و اجتماعی حضور دارند، تصریح کرد: دلیل این حضور گسترده مردمی بودن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در خدمت ملت است، یادآور شد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه مسئولان توسط خود مردم برگزیده می‏شوند.

 * نقش در اداره حکومت حق مردم است

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه حکومت جمهوری اسلامی ایران مال مردم بوده و بنیانگذار آن نیز مردم هستند، اضافه کرد: نقش و سهم مردم در اداره حکومت حقی است که در قانون اساسی به مردم داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف ایران در طول 34 سال گذشته به خوبی از حق خود در زمینه اداره حکومت استفاده کرده‏اند، ادامه داد: مردم نشان داده‏اند هر جا که لازم است به میدان بیایند و در صحنه حاضر باشند.

استاندار زنجان با بیان اینکه مردم، اسلام و ولایت سه رکن اساسی هستند که با انسجام، پیوستگی و اتحاد کامل از صحنه‏های پر مخاطره و پر هزینه عبور کرده‏اند، ادامه داد: امروز فشارهای بسیار زیادی را در مقابله با اسلام شاهد هستیم.

 * آمریکا در دام انقلاب اسلامی گرفتار شده است

وی با تاکید بر اینکه به دلیل اینکه مردم ایران بر اساس باورها و اعتقادات خود در صحنه‏ها حاضر می‏شوند، اافزود: 34 سال است که ابر قدرت پوشالی و فخر فروش را در دام انقلاب اسلامی گرفتار کرده‏ایم و امروز نیز همه توطئه‏های دشمنان علیه کشور از این طریق خنثی شده است.

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه زیاده‏خواهی‏ها و خوی استکباری آمریکا امروز به سقوط و هزینه‏های بسیار سنگین تبدیل شده است، اذعان داشت: استکبار جهانی 34 سال است که از هر فرصتی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران استفاده می‏کند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی و صهیونیست‏ها بیش از دو سال است که توان خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی در سوریه به کار گرفته‏اند، خاطر نشان کرد: هدف آنها از فشار به سوریه انقلاب اسلامی ایران است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، همه اهداف آمریکا و صهیونیست مقابله با اسلام شده‌است، تصریح کرد: دین اسلام قبل از انقلاب اسلامی در حاشیه بود و پس از آن احیا شد.

انتهای پیام/73006/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول