اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری و استانی

همایش «حماسه سیاسی» در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد

همایش «حماسه سیاسی» با حضور رئیس نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان دانشگاهی در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد

همایش «حماسه سیاسی» در دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز همایش «حماسه سیاسی» به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، صدا و سیمای استان و دانشگاه آزاد و با حضور رئیس نخبگان و سرآمدان شاهد و ایثارگران سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمع کثیری از دانشجویان در سالن اجتماعات واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد واحد یاسوج برگزار شد.

احمد بهرامی در این نشست به تعداد آثار واصله به دبیرخانه همایش اشاره و اذعان کرد: در مجموع 38 مقاله ارسال شد که از این تعداد، هشت مقاله آن در این همایش ارائه و اظهار نظر نهایی توسط مسئولان صورت می‌گیرد و دیگر مقالات در قالب پوستر تهیه می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور چشم‌گیر دانشجویان و فرهیختگان و سرآمدان شاهد و ایثارگر در همایش بسیار مناسب و بود و در راستای تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و نقش مردم در ایجاد شعار سال مقالاتی ارائه دادند.

این مسئول فرهنگی، محورهای برگزاری همایش را شامل حماسه سیاسی و بیداری اسلامی، ایثارگران و حماسه سیاسی، نخبگان شاهد و ایثارگر و حماسه سیاسی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، دانشگاه و حماسه سیاسی و حماسه سیاسی بیان کرد.

وی یادآور شد: حماسه سیاسی همدلی، وحدت مردم و مسئولان، راهکارهای تحقق حماسه سیاسی، مشارکت سیاسی از دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی و اقتدار ملی، بصیرت و حماسه سیاسی و اقتصاد مقاومتی و حماسه سیاسی از دیگر محورهای این همایش است.

بهرامی در ادامه به موضوع مقالات ارائه شده در همایش «حماسه سیاسی» امروز اشاره و اظهار کرد: مقالاتی با عنوان نقش نخبگان در بصیرت سیاسی جوانان توسط (خسرو رمضانی)، مشارکت سیاسی از دیدگاه امام خمینی(ره) (فتاح محمدی) و مقاله اقتصاد مقاومتی تا حماسه سیاسی آسیب شناسی اقتصاد ایران برای تحقق یک الگو  توسط (علی باقری دولت‌آباد) در این همایش ارائه شد.

وی، دیگر مقالات همایش «حماسه سیاسی» را راهکار امام خمینی (ره) در مبارزه با موانع فرهنگی حماسه سیاسی، انتخاب و بایسته‌های تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، راهبردی تجاری‌سازی تحقیقات دانشگاهی و توسعه شرکت‌های زایش و حماسه اقتصادی در دانشگاه، حماسه سیاسی؛ بسترها و راهکارها، فعالیت جهاد اقتصادی زنان از دیدگاه قرآن و روایت، بیداری اسلامی در هزاره سوم در آئینه قرآن و روایات و انقلاب اسلامی طلایه‌دار حماسه سیاسی و بیداری اسلامی از اهم مقالات ارائه شده در این همایش است.

انتهای پیام/82011/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول