اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

متناسب با موضوع سال

کتاب «منبع شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» منتشر شد

کتاب «منبع‌شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما منتشر شد.

کتاب «منبع شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کتاب منبع شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در دو بخش حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به ارائه کتاب و مقالات در موضوعات جزئی زیر مجموعه هر یک از این موضوعات می‌پردازد.

هر پژوهشگری برای سامان دادن به پژوهش خود، به مطالعه و بازبینی همه آثار مربوط به موضوع مورد نظر نیاز دارد بنابراین کمتر پژوهشی بدون تکیه بر منابع و آثار پیش‌نگاشته در آن زمینه، به زیور طبع آراسته می‌شود و کتاب‌شناسی به تعیین موضوع و حدود آن نیز کمک می‌کند. پس از انتخاب موضوعِ پژوهش، اساسی‌ترین مسئله، مراجعه به منابع برای گردآوری اطلاعات است بنابراین آگاهی از آنها افزون بر افزایش غنای پژوهش، از به هدر رفتن فرصت‌ها و دوباره‌کاری‌ها پیشگیری می‌کند.

در گردآوری منابع معرفی شده در این کتاب، بیشتر حوزه‌های مرتبط و نزدیک به شعار مطرح شده در نامگذاری امسال مدنظر بوده است.

حوزه‌ها و موضوعاتی که نه تنها در بطن شعار امسال قرار دارند، بلکه اغلب مسائل مبتلا به جامعه و دغدغه پژوهشگران، کارشناسان و افراد علاقمند است. از جمله موضوعات مطرح شده در این کتاب می‌توان به اخلاق سیاسی، بصیرت، جنگ رسانه‌ای، خدمت‌رسانی، مشارکت سیاسی، وحدت ملی و انسجام اسلامی، استقلال اقتصادی، اقتصاد مقاومتی، تولید ملی، نوآوری و شکوفایی، همت و کار مضاعف، جهاد اقتصادی، فقرزدایی، خودکفایی، قناعت و... اشاره کرد.

کتاب منبع شناسی موضوعی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط عیسی زارعی تألیف شده و به همت مرکز پژوهش‌های اسلامی با شمارگان هزار و 200 عدد و قیمت 45 هزار ریال منتشر شد.

انتهای پیام/78003/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول