اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار غلامی:

انتخاب اصلح، حماسه سیاسی را کامل‌تر می‌کند

رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: با انتخاب فرد اصلح در مقام ریاست اجرایی کشور، حماسه سیاسی ملت ایران کامل‌تر می‌شود.

انتخاب اصلح، حماسه سیاسی را کامل‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراوان، سردار نعمان غلامی پیش از ظهر امروز در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان سراوان با حضور امامان جمعه، فرماندار و دیگر مسئولان اظهار داشت: ما در اوایل انقلاب از طرف دول شرق و غرب، بی در و پیکر بودیم و آنان از دادن کوچک‌ترین تجهیزات به کشورمان خودداری می‌کردند.

وی افزود: اما به فضل الهی که در حال حاضر در آرامش قرار داریم متأسفانه در اوج تهاجم فرهنگی قرار داشته و نبرد با جنگ نرم ادامه دارد.

رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: دشمنان با شهید کردن دانشمندان هسته‌ای کشور و تحریم‌های مختلف ما را در فشار قرار داده‌اند و از این طریق می‌خواهند به اهداف شومشان برسند.

غلامی تصریح کرد: آنچه که دشمن امروز از آن بیم و هراس دارد، حرکت بسیجی مردم ایران در کشور و منطقه است به همین دلیل تلاش دارد تا هر طور شده با تحت فشار قرار دادن ملت ایران بین ملت و نظام فاصله ایجاد کند.

این مسئول بیان داشت: امروز دیگر دنیا از این نظام‌های دروغین خسته شده و به دنبال نظام اسلامی کشور ما هستند.

رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان با ناجوانمردانه‌ترین تحریم‌ها در بخش‌های دارویی، نفت و بانکی که اعمال می‌کنند می‌خواهند بین حاکمیت و مردم فاصله انداخته اما نتیجه برعکس می‌گیرند.

غلامی یادآور شد: دشمن در عرصه سیاسی روزانه برای ما قطعنامه صادر و اعمال می‌کند و کشورها را می‌ترسانند که اگر این کشور به اهداف خود برسد برای شما نیز خطرآفرین خواهد بود.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه ایجاد خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: اینکه حضرت آقا از ما حماسه سیاسی می‌خواهند، نشان دهنده این است که ما در یک شرایط حساس قرار داریم و برای عبور از این گردنه حساس نیاز به خلق حماسه است که هم مکان و هم زمانش مشخص است.

رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم شرایط را فراهم و سرعتش را افزایش دهیم و به این پیروزی در این حماسه برسیم و این وظیفه شرعی همه ما است.

خلق حماسه سیاسی با وحدت و همبستگی محقق می‌شود

غلامی در ادامه به انتخاب اصلح در بحث ریاست جمهوری کشورمان اشاره کرد و افزود: برای تصدی ریاست جمهوری باید انتخاب اصلح داشته باشیم که بتواند در این نظام قدرت اجرایی داشته باشد و با انتخاب اصلح این حماسه را کامل‌تر خواهیم کرد.

وی متذکر شد: رئیس جمهور باید ولایی باشد و پشت سر رهبری حرکت کند با توجه به اینکه دشمن به دنبال ناامنی در کشور است و می‌خواهد با فتنه بین مردم و دولت فاصله ایجاد کند به ویژه در نقاط و شهرهای مرزی.

رئیس بازرسی سازمان بسیج مستضعفین اذعان داشت: در کشورهای همسایه دشمن به دنبال برنامه‌ریزی است و با این طرز تفکر که زودتر می‌تواند در کشور ما نفوذ و رسوخ پیدا کند.

غلامی در پایان متذکر شد: با یاری خداوند و با نمایش وحدت، همبستگی و عشق به خون‌های ریخته شده جلوی این شیطنت‌های استکبار گرفته خواهد شد و حماسه بزرگی خلق خواهیم کرد.

انتهای پیام/75002/ن40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول