اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر خبر داد

برگزاری 70 نشست بصیرتی سیاسی در شوشتر

نماینده ولی فقیه در سپاه شوشتر از برگزاری 70 نشست بصیرتی و سیاسی در پایگاه‌های بسیج و مساجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری 70 نشست بصیرتی سیاسی در شوشتر

حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: این نشست‌ها به مناسبت سوم خرداد و نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محتوای این جلسات در روزهای آینده خاطرنشان کرد: این جلسات برای تبیین شعار حماسه سیاسی که از سوی مقام معظم رهبری برای سال 92 تعیین شده است برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر درباره نحوه برگزاری این نشست‌‌های بصیرتی در شوشتر افزود : این نشست‌ها توسط هادیان سیاسی حوزه بسیج شوشتر برگزار می‌شود.

حمیدی‌نسب با اشاره به اولویت‌های این نشست‌های بصیرتی تاکید کرد: این نشست‌ها در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و همراه با بصیرتی لازم برای انتخابی اصلح برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر محتوای این کلاس‌ها و نشست‌ها افزود: تلاش شده است تا در این نشست‌ها اهداف و معیارهای رهبری معظم انقلاب برای انتخاب اصلاح تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه در این نشست‌ها تنها به تبیین معیارها می‌پردازیم، گفت: در این نشست‌ها تنها به تبیین معیارهای لازم می‌پردازیم و قرار نیست به بررسی مصادیق وارد شویم.

به گزارش خبرگزاری فارس، برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح شهر شوشتر از سال گذشته آغاز شده و در اکثر مساجد و پایگاه‌های بسیج این برنامه اجرا شده و مورد استقبال بسیجیان قرار گرفته است.

انتهای پیام/72006/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول