اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودسر:

احراز صلاحیت 72 داوطلب انتخابات شوراهای رودسر بررسی می‌شود

فرماندار رودسر از بررسی احراز صلاحیت 72 نفر نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان خبر داد.

احراز صلاحیت 72 داوطلب انتخابات شوراهای رودسر بررسی می‌شود

رضا دوست‌جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با بیان اینکه یک‌هزار و 523 داوطلب نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: یک‌هزار و 416 داوطلب مرد و 107 داوطلب زن هستند.

وی اضافه کرد: یک‌هزار و 394 داوطلب روستایی و 129 داوطلب برای پنج شهر رودسر، کلاچای، رحیم‌آباد، و اجارگاه و چابکسر هستند.

این مسئول با اشاره به انصراف تعدادی از نامزدها، اذعان کرد: از تعداد داوطلبان نامزدهای شوراهای شهر و روستای مذکور،27 داوطلب انصراف دادند که از این تعداد 25 داوطلب روستایی و دو داوطلب شهری هستند.

وی، گفت: 72 نفر از نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در رودسر معادل چهار درصد از داوطلبان عدم احراز صلاحیت شدند که شش نفر داوطلب شهر و 66 نفر داوطلب روستا هستند.

دوست‌جلالی خاطرنشان کرد: داوطلبانی که عدم احراز صلاحیت آنها اعلام شده است تا چهار روز فرصت دارند که به هیئت نظارت اعتراض کنند و هیئت نظارت از اول تا 10 خرداد فرصت دارند که صلاحیت داوطلبان را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه تعداد 235 صندوق اخذ رأی شوراهای شهر و روستا در رودسر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: 123 صندوق ثابت و 106 شعبه اخذ رأی سیار هستند.

به گفته فرماندار رودسر، 576 صندوق اخذ رأی ریاست جمهوری و 235 شعبه برای شوراهای شهر و روستا در رودسر آماده جمع‌آوری آرای مردم است.

وی با بیان اینکه تعداد 747 نفر عضو اصلی وارد دوره چهارم شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌شوند، یادآور شد: در این دوره 487 نفر عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

دوست‌جلالی از همکاری بالغ بر چهار هزار نفر عوامل اجرایی، هیئت نظارت، اعضای شعب اخذ رأی، ناظران و بازرسان اخذ رأی و نمایندگان فرماندار در رودسر برای انتخابات 24 خرداد خبر داد.

وی با اشاره به حماسه سیاسی مردم در 24 خرداد و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، یادآور شد: مردم قدرشناس و در صحنه رودسر همواره حماسه‌ساز بوده‌اند و امسال نیز برای تعیین رئیس جمهور و انتخاب شوراها پای صندوق رأی می‌آیند تا حماسه سیاسی را خلق کنند.

دوست‌جلالی متذکر شد: مردم با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حماسه جدیدی را رقم می‌زنند.

وی با تصریح بر اینکه حضور حداکثری مسیر انقلاب را به طرف پیشرفت و توسعه بیشتر هدایت می‌کند، خاطرنشان کرد: این حضور به دشمنان نشان می‌دهد که مردم همواره پشتیبان این نظام هستند.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول