اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قیدار خبر داد

کاشت 40 هزار اصله نهال در تفرجگاه پنجه‌علی قیدار

شهردار قیدار گفت: 40 هزار اصله نهال در تفرجگاه پنجه‌علی قیدار کاشته می‌شود.

کاشت 40 هزار اصله نهال در تفرجگاه پنجه‌علی قیدار

یدالله لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته به منظور احداث ساختمان شماره دو آتش‌نشانی شهر قیدار 400 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فقط 18 درصد از اعتبارات اختصاص یافته برای احداث ساختمان آتش‌نشانی جذب شده است، خاطرنشان کرد: 54 میلیون تومان از اعتبارات این پروژه تخصیص یافته است.

شهردار قیدار با بیان اینکه پروژه احداث کانال کوه‌درسی یکی دیگر از پروژه‌های شهرداری قیدار به شمار می‌رود، تصریح کرد: اعتبار این پروژه 680 میلیون تومان بود که در حال حاضر 50 درصد آن تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم احداث کانال کوه‌درسی تا پایان تیرماه سال‌جاری به پایان برسد.

تفرجگاه پنجه‌علی 120 هکتار مساحت دارد

لطفی با اشاره به اینکه مساحت تفرجگاه پنجه‌علی 120 هکتار است، ادامه داد: در مجموع پنج هزار اصله نهال در این تفریحگاه کاشته شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار اصله نهال دیگر توسط پیمانکاران در آینده کاشته و تحویل داده می‌شود، گفت: در مجموع با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 40 هزار اصله نهال در تفرجگاه پنجه‌علی قیدار کاشته می‌شود.

نصب 20 آلاچیق در تفرجگاه پنجه‌علی قیدار

شهردار قیدار با اشاره به اینکه 20 فقره آلاچیق نیز در یک ماه آینده در تفریحگاه پنجه‌علی قیدار نصب می‌شود، افزود: در مجموع مقرر شده است که 60 آلاچیق در این منطقه نصب شود.

وی با اشاره به اینکه اصلاح نقاط حادثه‌خیز شهر قیدار از دیگر پروژه‌های این شهر به شمار می‌رود، اظهار داشت: تا امروز فقط سه کیلومتر از این نقاط در شهر قیدار جدول‌گذاری شده است.

لطفی با تأکید بر اینکه جدول‌گذاری طی دو سال اخیر در شهر قیدار با 15 سال گذشته برابری می‌کند، ادامه داد: جمع‌آوری آب‌های سطحی از دیگر اقدامات این شهرداری محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73006/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول