اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد

طرح‌های پیشنهادی مردم توسط شوراها به شهرداری ارجاع می‌شوند

رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: طرح و برنامه‌هایی که مردم به شوراها ارائه می‌دهند پس از تصمیم‌گیری نهایی به شهرداری‌ها ارسال می‌شود تا بر اساس آنها برنامه‌ریزی شود.

طرح‌های پیشنهادی مردم توسط شوراها به شهرداری ارجاع می‌شوند

علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نقش شوراها در پیشبرد اهداف انقلاب اظهار کرد: واگذاری امور مردم در شهرها و روستاها به خود مردم یکی از هدف‌های امام خمینی(ره) در شوراها بوده است.

وی با بیان اینکه اعضا شوراها برخواسته از درون ملت هستند و همیشه در دسترس مردم هستند، افزود: یکی از نکته‌های مثبت شوراها این است که مردم می‌توانند خواسته‌های خود را به شورا بگویند تا بر اساس نیازهایشان تصمیم‌گیری شود.

رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه ادامه داد: طرح و برنامه‌هایی که مردم ارائه می‌دهند پس از تصمیم‌گیری نهایی به شهرداری‌ها ارسال می‌شود تا بر اساس آنها برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی شوراها به مردم گفت: یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های شوراها این بوده است و همیشه برای انجام دادن هر حرکت عمرانی و فرهنگی در شهر در کنار فعالیت‌هایشان از مردم کمک گرفته‌اند.

صالحی با اشاره به فعالیت‌های دوره‌ سوم شوراها در شهرستان شاهین شهر و میمه تاکید کرد: در دوره سوم شوراها در شهرستان شاهین شهر و میمه خدمات خوبی از نظر توسعه شهرها، اشتغال‌زایی در فضاهای فرهنگی، مذهبی و از نظر عمرانی در راستای رضایت مردم قدم‌های بزرگی برداشته شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها عنوان کرد: اعتقادم به اصحاب رسانه زیاد است زیرا اصحاب رسانه می‌توانند مشاور خوبی برای شوراها و مسئولان باشند.

رئیس شورای شهرستان شاهین شهر و میمه با انتقاد از نگاه منفی بعضی از مسئولان به رسانه بیان کرد: اگر رسانه‌ها مورد حمایت قرار گیرند آنها می‌توانند با نشان دادن نقاط قوت و ضعف ما مسئولان مسیرها را برای خدمت گذاری به مردم به روشنی به ما نشان دهند.

وی با بیان انتقادهای سازنده و کارآمد از سوی رسانه‌ها تصریح کرد: یکی از مأموریت‌های اصحاب رسانه این است که با انعکاس این انتقادهای سازنده و کارآمد مسئولان را همراهی کرده و اجازه دخالت بیگانگان به امورات داخلی کشور را ندهند.

صالحی با اشاره به حماسه سیاسی پیشرو افزود: مردم باید افرادی را انتخابات کنند که دارای تدین و متعهد به نظام و رهبری بوده و دارای تخصص و تجربه کاری باشند.

وی با اشاره به فرمایش رهبری در مورد انتخابات به عنوان یک حق و یک وظیفه ادامه داد: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود افراد با لیاقت، مدیر و مدبر را برای ساختن کشور، شهر و روستا انتخاب کنند.

انتهای پیام/63023/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول