اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

عملکرد شهرداری جیرفت مطلوب است/ احداث 4 پل روی رودخانه ملنتی جیرفت کم‌نظیر است

استاندار کرمان گفت: عملکرد شهرداری جیرفت در زمینه‌ انجام فعالیت‌های مختلف عمرانی و فرهنگی مطلوب است.

عملکرد شهرداری جیرفت مطلوب است/ احداث 4 پل روی رودخانه ملنتی جیرفت کم‌نظیر است

اسماعیل نجار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: شهرداری جیرفت طی سال‌های اخیر در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و ...اقدامات خوبی در سطح شهر انجام داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه فعالیت‌های عمرانی در دولت‌های‌ نهم و دهم در سطح کشور و استان کرمان پروژه‌های ارزشمند و مهمی اجرا شده است، افزود: احداث چهار پل روی رودخانه ملنتی طی مدت زمان کوتاه اقدامی کم‌نظیر است که توسط شهرداری جیرفت صورت گرفته است.

و با بیان اینکه شهرداری جیرفت با کمترین هزینه زیباترین ورودی را در ابتدای این شهر احداث کرده که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند، خاطر نشان کرد: احداث ورودی شهر از میدان امام حسین (ع) تا پلیس راه به طول 4.5 کیلومتر و تزیین آن با درخت نخل، شن و سنگ سفید در نوع خود قابل تقدیر است.

نجار شهردار جیرفت را فردی پرتلاش و سخت‌کوش خواند و بیان داشت: احداث پل‌های خرمشهر، 9 دی، صاحب‌الزمان و پایداران، اجرای 114 راست‌گرد در چهارراه‌های حادثه‌ساز و پرترافیک، برپایی 86 مراسم فرهنگی، تفریحی، ورزشی و مناسبت‎های ملی و مذهبی و جشن‌های سنتی در تمام پارک‌ها در ایام عید نوروز سال‌های 89 تا 91، احداث پیست موتورسواری و کارتینگ و ... از جمله اقدامات چشمگیر شهرداری جیرفت است.

به گزارش فارس، تلاش و همت شهرداری جیرفت در زمینه عمران و آبادانی سبب تقدیر ویژه استاندار کرمان از این مجموعه به ویژه شهردار این شهر شده است.

انتهای پیام/2655/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول