اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی:

شهرداری‌ها در اولویت‌بندی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مدنظر قرار دهند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی گفت: شهرداری‌ها در اولویت‌بندی اتمام و کاهش پروژه‌های نیمه‌تمام را مدنظر قرار داده و از شروع پروژه جدید بدون تامین اعتبار و منابع مالی خودداری کنند.

شهرداری‌ها در اولویت‌بندی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را مدنظر قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، سیدمجتبی علوی‌مقدم که به منظور معرفی شهردار جدید چناران در جلسه شورای اداری این شهرستان حضور یافته بود، مظفر خانوردی را به عنوان شهردار چناران معرفی کرد.

وی هزینه کردن به موقع و بهینه توام با صرفه‌جویی، شفاف‌سازی قوانین و مقررات، هماهنگی درون‌بخشی و هماهنگی با مسئولان شهرستان را به عنوان برخی از ضرورت‌های مدیریت شهری عنوان کرد.

علوی‌مقدم همچنین ضمن تاکید به پاسخگویی شفاف به مردم خاطرنشان کرد: امسال با مشکلات اعتباری در شهرداری‌ها مواجه هستیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان‌رضوی ادامه داد: شهرداری‌ها در اولویت‌بندی اتمام و کاهش پروژه‌های نیمه‌تمام را مدنظر قرار داده و از شروع پروژه جدید بدون تامین اعتبار و منابع مالی خودداری کنند.

علوی‌مقدم با اشاره به وظایف شوراها گفت: دخالت در امور پرسنلی و اجرایی از موضوعاتی و خط قرمزهایی است که توقع داریم شوراها از آن پرهیز کنند و در مقابل به دنبال سیاست‌گذاری در امور شهری باشد.

وی اموال شهرداری‌ها را متعلق به عموم مردم دانست و افزود: اموال شهرداری‌ها باید برای خدمت به مردم استفاده شود نه صرف هزینه برای تبلیغات فرد یا گروه خاصی؛ بنابراین شهرداران موظف هستند ضمن کمک به فرمانداری‌ها و پشتیبانی از هیئت‌های اجرایی برای به خدمت گرفتن حداکثر ظرفیت شهرداری برای برگزاری انتخابات و خلق حماسه نظارت کنند تا از اموال و امکانات شهرداری برای تبلیغات کاندیداها استفاده نشود.

علوی‌مقدم خطاب به مردم به عنوان انتخاب‌کنندگان اعضای شوراها خاطرنشان کرد: خواهش ما این است که مردم ضمن مهم دانستن جایگاه شورا و انتخاب خود کسانی را انتخاب کنند که آگاهی کاملی از موضوعات مربوط به مدیریت شهری در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی داشته و از قدرت تحلیل نیازها و مدیریت شهری و توان اجرایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/70001/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول