اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه هیرمند:

آمریکا می‌خواهد با ایجاد موانع جلوی پیشرفت ایران را بگیرد

امام جمعه هیرمند گفت: آمریکا قصد دارد با ایجاد موانع، جلوی پیشرفت و ترقی ایران اسلامی را بگیرد.

آمریکا می‌خواهد با ایجاد موانع جلوی پیشرفت ایران را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، حجت‌الاسلام ابراهیم گزمه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه هیرمند با سفارش مؤمنان به تقوا اظهار داشت: هدف آمریکا از تحریم‌ها و مانع تراشی‌های مختلف بر سر راه ملت ایران در واقع به زانو درآوردن ملت ایران است که بارها در این راه شکست خورده است.

وی افزود: آمریکا قصد دارد به هر طریق ممکن بر سر راه ملت ایران موانعی را ایجاد کند و ملت ایران را از راهی که در پیش دارد و آن جز راه پیشرفت، ترقی و خودکفایی نیست، باز دارد.

خطیب جمعه هیرمند بیان کرد: مردم جهان امروزه متوجه شده‌اند و دیده‌اند که ملتی در جهان وجود دارد که با نه گفتن به آمریکا و هم‌ پیمانانش، قله‌های ترقی را یک به یک طی کرده و این ملت می‌تواند الگویی مناسب برای سایر ملل دنیا باشد.

گزمه تصریح کرد: تمام سعی و هدف آمریکا و ایادی‌ وابسته اش این است تا با تحریم‌ها و تهدیدها جلوی توسعه و پیشرفت ملت ما را بگیرند اما این مردم هوشیارانه از این موانع همچون گذشته به سلامتی عبور خواهند کرد.

وی با محکوم کردن حرکت تروریست‌های سوریه که سینه سرباز سوری را شکافته و قلب او را به دندان می‌کشند، افزود: این حرکت‌های وحشیانه کار هیچ مسلمانی نیست و در طول تاریخ، دشمنان اهل بیت (ع) برای ایجاد رعب و وحشت این کارها را انجام می‌دادند.

امام جمعه هیرمند یادآور شد: بار دیگر از مردم مرزنشین این منطقه خواسته می‌شود با اتحاد و همدلی بیشتر در حماسه 24 خردادماه امسال حضور حداکثری خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام/75002/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول