اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

مردم گیلان پس از نماز جمعه در تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کنند

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه‌ای مردم این استان را به انجام تظاهرات اعتراض‌آمیز در محکومیت به هتک حرمت صحابه پیامبر(ص) پس از نمازهای جمعه این هفته دعوت کرد.

مردم گیلان پس از نماز جمعه در تظاهرات اعتراض‌آمیز شرکت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان مردم این استان را به انجام تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه اقدام‌های وقیحانه سلفی‌های وهابی در سوریه دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: بار دیگر دست‌های آلوده عوامل استکبار جهانی با اهانت به صحابی پاک رسول خدا (ص) حجر بن عدی در سوریه عمق کینه‌توزی به رسول خدا (ص) را نمایان کردند.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: ماموریت این اقدام ها ایجاد تفرقه و نفاق بین مسلمانان جهان است و اهانت به پیکر مطهر حجر بن عدی و جعفر بن ابی‌طالب توسط سلفی‌های وهابی تندرو و نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم اشغالگر قدس موجب خشم مسلمانان شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از مردم حزب‌الله و امت بزرگ رسول خدا (ص) دعوت کرد تا با حضور در نماز جمعه این هفته، ضمن اعلام اعتراض و خشم مقدس خود علیه اینگونه اقدام‌های وقیحانه، همپای دیگر هموطنان دست به تظاهرات و اعتراض بزنند و با حضور باصلابت خود در تظاهرات روز جمعه 20 اردیبهشت پس از نماز دشمن‌شکن جمعه علیه طرح‌های توطئه‌آمیز مثلث شوم استکبار جهانی، آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی بخروشند.

این شورا مردم گیلان را به سر دادن شعارهای «لا‌اله‌الا‌الله و محمد رسول‌الله (ص)» در روز تظاهرات ترغیب کرد.

انتهای پیام/2300/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول