اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اعتراض به هتک حرمت مزار صحابی پیامبر (ص)

مردم بردسیر بعد از اقامه نماز جمعه راهپپمایی می‌کنند

مردم بردسیر در اعتراض به هتک حرمت به مزار صحابی پیامبر (ص) پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.

مردم بردسیر بعد از اقامه نماز جمعه راهپپمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، مردم بردسیر در اعتراض به هتک حرمت به مزار صحابی پیامبر (ص) پس از اقامه نماز جمعه راهپیمایی می‌کنند.

در همین راستا فرماندار، امام جمعه، سپاه پاسداران، حوزه‌های علمیه، خانواده‌های شهدا، اصناف و بازاریان، دانشگاهیان و دانش‌آموزان و آحاد مردم مسلمان و شهید پرور شهرستان بردسیر طی بیانیه‌ای هتک حرمت و حمله به مرقد صحابی پیامبر اکرم (ص) حجر بن عدی را محکوم کردند.

در بیانیه منتشر شده آمده است: ما مردم شهرستان بردسیر همراه با تمام مسلمانان آزاده با هر لباس و لهجه، هتک حرمت به صحابی پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده و عرضه می‌داریم وهابیت خبیث، اگر قاعده انسانیت و شرافت را می‌دانست، مفاهیم جاری بر این سئوالات را نیز قبول داشت که آیا حجربن‌عدی صحابی پیامبر (ص) نبود، آیا یک مسلمان نبود، آیا شهید اسلام نبود.

در ادامه آمده است: ما خواهران و برادران مسلمان با عزم و اراده راسخ و با اقتدا به حجربن‌عدی‌ها و زینب‌گونه، این اعمال ضد شیعی و تلاش‌های آنها را که تحت حمایت صهیونیست‌های جنایتکار انجام می‌شود، ناکام می‌گذاریم.

در پایان تأکید شده است: به همین منظور مردم مؤمن و ولایی شهرستان بردسیر روز جمعه 20 اردیبهشت بعد از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه مسیر امامزاده سید محمد (ع) تا پارک شهر را به نشانه اعتراض به این هتک حرمت راهپیمایی می‌کنند.

 نبش قبر صحابه پیامبر (ص) منطق‌ جنایتکارانه وهابیت‌ را نشان داد

همچنین در بیانیه دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در محکومیت اهانت به مرقد مطهر حجربن‌عدی صحابه پیامبر (ص) آمده است: بار دیگر دستان پلید دشمنان اهل‌بیت (ع) با هتک حرمت به مرقد شریف صحابه پیامبر (ص) و یار باوفای امیرالمؤمنان‌ علی (ع) جنایتی بزرگ و برگ سیاه دیگری به پرونده ننگین خود افزود و این نبش قبر و هتک حرمت به خوبی منطق‌ جنایت‌کارانه وهابیت پلید را که مبتنی بر بی‌حرمتی به مقدسات مسلمانان است به نمایش گذاشت.

این بیانیه می‌افزاید: دشمنان اسلام و مزدوران استکبار و صهیونیسم جهان بدانند که جهان اسلام با وحدت و یکپارچگی خود در برابر وهابیت ایستاده و از تخریب میراث واقعی شیعیان و مسلمانان جلوگیری می‌کند و آگاه باشند که بدون شک دست انتقام خداوند متعال از گروه‌های تروریستی که در سوریه دست به چنین اقدامات وحشیانه‌ای می‌زنند، انتقام می‌گیرند و استکبار جهانی و عوامل عربی وابسته به آنها که می‌خواهند با تشویق کردن این جنایات جنگ مذهبی و فرقه‌ای در بین مسلمانان ایجاد کنند، باز هم شکست می‌خورد و موج بیداری اسلامی همچنان بر دشمنان اسلام و قرآن خواهد کوبید.

این بیانیه تصریح کرده است: در اعتراض به این اهانت متحجرانه و بی‌شرمانه و همچنین تجاوز رژیم صهیونیستی با پشتیبانی استکبار جهانی و حکام دست نشانده آمریکایی به سوریه، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمان در پاسخ به دعوت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با قلبی آکنده از بغض به وهابیت و عمال صهیونیستی آمریکایی با محکوم کردن این اقدام هولناک با شرکت در راهپیمایی اعتراضی روز جمعه پس از اقامه نماز از تمام امت حزب‌الله و مردم ولایتمدار کرمان برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کند.

انتهای پیام/2446/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول