اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ازنا:

مشکلات مردم در خطبه‌های نماز جمعه باید مطرح شود

امام جمعه ازنا گفت: مشکلات مردم در خطبه‌های نماز جمعه باید مطرح شود.

مشکلات مردم در خطبه‌های نماز جمعه باید مطرح شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ازنا، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق در خطبه‌های نماز جمعه ازنا گفت: تا وقتی که هستم از مطالبات مردم دفاع می‌کنم و نخواهم گذاشت انقلاب در ازنا به دست نااهلان بیفتد.

وی افزود: بعضی افراد گفته‌اند که از تریبون نماز و لباس استفاده می‌شود و در عزل و نصب‌ها دخالت می‌شود و من در جواب با اتکاء به فرموده‌های امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری می‌گویم، در تریبون نماز جمعه مشکلات مردم باید مطرح شود و مادامی که در اینجا هستم، نخواهم گذاشت انقلاب در ازنا به دست نااهلان بیفتد.

هراتی مطلق ضمن اشاره به سفر اخیر استاندار به ازنا گفت: البته این سفر باید زودتر صورت می‌گرفت، اما ما همه نکته‌های خطبه‌های هفته‌های پیش را به وی گفتیم و خواسته ما برقراری عدالت در سطح استان هست و درباره صدا و سیما می‌گویم که بی‌عدالت است.

وی در خصوص بعضی‌ها که گفته‌اند از تریبون و لباس استفاده می‌شود، گفت: توصیه من به آنها مطالعه مطالب نماز جمعه و رهبری است، مشکلات مردم در خطبه‌های نماز جمعه باید مطرح شود.

امام جمعه ازنا گفت: امام جمعه مامور به وظیفه است نه به نتیجه و بنده از دنیا چیزی ندارم که از دست بدهم و تا زمانی که مقام معظم رهبری صلاح ندانند که من در اینجا باشم، با کمال میل می‌پذیرم؛ اما تا آنجایی که هستم از مطالبات مردم دفاع می‌کنم.

وی درباره موضوع دخالت در عزل و نصب‌ها که از جانب برخی افراد عنوان شد، اعلام کرد: بعضی‌ها می‌خواهند تیم درست کنند و افرادی را که جزء منحرفان هستند را با کمک بعضی عناصر داخل بر روی کار بیاورند، کسانی که در فتنه 88 عملا شرکت داشته‌اند، آنان قصد برکناری چهره‌های متدین، انقلابی و متعهد را دارند.

هراتی مطلق در ادامه گفت: البته در جواب آنان بگویم که من نخواهم گذاشت انقلاب در شهر ازنا به دست نااهلان بیفتد و وقتی که ما به دنبال وحدت هستیم، آنها نباید سوء استفاده کنند و هر چه به دهانشان می‌آید، بگویند و بدانند که ما در آینده افشاگری می‌کنیم.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول