اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه صومعه‌سرا خبر داد

برگزاری اعتکاف در 12 مسجد صومعه‌سرا

امام جمعه صومعه‌سرا از برگزاری مراسم اعتکاف در 12 مسجد این شهرستان خبر داد.

برگزاری اعتکاف در 12 مسجد صومعه‌سرا

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام اسماعیل صدیقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به ضرورت عمل به دستورهای دینی اظهار کرد: عمل به دستورهای دینی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق اصلی پیروان پیامبر (ص) است.

وی ادامه داد: افرادی که در اجرای امور دنیوی رضایت الهی و پاداش اخروی را در نظر می‌گیرند، خوشه‌های اعمال خود را در آخرت درو می‌کنند.

صدیقی به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد صومعه‌سرا اشاره کرد و افزود: امسال 12 مسجد شهری و روستایی صومعه‌سرا آماده پذیرایی از معتکفان خواهر و برادر است.

امام جمعه صومعه‌سرا اعتکاف را عملی مؤثر در پاکی نفس و راهی برای رسیدن به تقرب الهی عنوان کرد.

وی در ادامه سوم خرداد را یادآور آزادسازی خرمشهر دانست و تصریح کرد: سوم خرداد مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی مردم خرمشهر را تداعی می‌کند.

صدیقی با بیان اینکه لذت فتح خرمشهر در روزهای سخت و خونین دفاع مقدس به‌زیبایی احساس می‌شد، اظهار کرد: فتح شیرین خرمشهر برای نسل امروز باید به درستی تبیین شود.

خطیب جمعه صومعه‌سرا اضافه کرد: مردم خرمشهر و تمام مناطق کشور پس از فتح خرمشهر از عمق وجود خوشحال و شاد شدند.

وی با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری، بیان کرد: ایران انتخابات بسیار حساس و مهمی را در پیش دارد و چشم دنیا به حضور ملت دوخته شده است.

صدیقی با تاکید بر اینکه عزت و سربلندی کشور با حضور پرشور و باشکوه ملت محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم هنگام انتخابات با دقت کاندیداها را رصد می‌کنند.

وی به برقراری رابطه با آمریکا توسط بعضی از افراد اشاره کرد و گفت: همراهی با آمریکا متضاد با اصل قیام و فداکاری شهدا و ایثارگران است.

امام جمعه صومعه‌سرا اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران برای اداره امور دولتی نیازمند فردی انقلابی، شایسته و اهل استقامت در برابر زیاده‌خواهی بیگانگان است.

وی ایران را در حال گذر از قله‌های پیشرفت و توسعه دانست و تصریح کرد: کشور نیازمند فردی است تا پیشرفت و توسعه در جامعه را سرعت دهد.

صدیقی با بیان اینکه بعضی از افراد در داخل و خارج به‌دنبال آشفتگی در کشور هستند، بیان کرد: دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در پای صندوق‌های رأی، به‌دنبال نابسامانی در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره حامی نظام، انقلاب و پشتوانه‌ای برای دولت است، گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری برای احترام به نظر شورای نگهبان و آرامش مردم باید طبق حجت شرعی و دور از هوای نفسانی عمل کنند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول