اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

کاندیدایی که آمریکا را شاد کند به درد نظام نمی‌خورد

امام جمعه شهر آبیک گفت: مردم باید بدانند حضور کاندیدا و نامزد ریاست‌ جمهوری که آمریکا را شاد و خوشحال کند به درد اسلام، نظام و ملت ایران نمی‌خورد.

کاندیدایی که آمریکا را شاد کند به درد نظام نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از سال گذشته برای انتخابات خرداد ماه جاری طرح و برنامه داشته‌اند و با تشکیل اتاق فکر جهانی، حتی مقدمات انتخابات را با دقت رصد می‌کنند.

وی با طرح این سئوال که دشمنان چه هدفی از پیگیری انتخابات دارند و چرا حساس هستند افزود: دشمنان می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کرده و ایران اسلامی را به ضعف و عقب‌ماندگی کشانده و در مسیر سیاست‌های بیگانگان قرار دهند.

خطیب جمعه شهر آبیک ادامه داد: دشمنان اسلام و نظام می‌خواهند آنچه را که در 35 سال از ایران از دست داده‌اند را به دست آورده و آمریکا را دوباره به ایران بازگردانده و به اهداف شوم خود دست یابند.

موسوی گفت: دشمنان باید بدانند که ملت ایران هوشیار و آگاه است و هرگز اجازه نخواهد داد دشمنان به کشور دست یابند.

وی افزود: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات و خلق حماسه‌ای بی‌نظیر مانند همیشه دشمنان را ناکام کرده و تودهنی محکمی بر دهان دشمنان اسلام و نظام خواهند زد.

امام جمعه شهر آبیک اذعان داشت: مردم باید به کاندیدایی رأی دهند که انسان وارسته، مومن و دارای همت جهادی باشد تا بتواند بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به پیش ببرد چراکه تصمیمات خوب و بدش می‌تواند تا 40 سال بر آینده کشور تأثیرگذار باشد.

کاندیداها وعده‌های غیر عملی به مردم ندهند

موسوی با تأکید بر اینکه کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها نباید وعده‌های غیرعملی به مردم دهند، اضافه کرد: کاندیداها در ایام تبلیغات باید از تبلیغات خلاف، سیاه‌نمایی و تخریب رقبای یکدیگر پرهیز کرده و قانون را محور قرار دهند.

وی افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و هوادارانشان باید از قانون پیروی کرده و از قانون تخطی نکنند.

سران فتنه 88 با آب زمزم هم پاک نمی‌شوند

خطیب جمعه شهر آبیک تصریح کرد: متأسفانه سرپیچی سران فتنه از قانون در سال 88 هزینه سنگینی را برای مردم و نظام به همراه داشت چراکه دشمنان نظام را شاد و دوستان نظام را اندوهگین کرد.

موسوی بیان کرد: سران فتنه نگذاشتند مردم شیرینی 40 میلیون رأی را بچشند و خودشان را خسرالدنیا و الاخره کردند گرچه آخرتی نداشتند ولی دنیای خود را هم تباه کردند.

وی افزود: وجود سران فتنه سال 88 را با آب زمزم و کوثر هم نمی‌توان پاک کرد چراکه لکه ننگی که از خود به جای گذاشتند، پاک‌شدنی نیست.

خطیب جمعه شهر آبیک اذعان داشت: ممکن است شورای نگهبان پس از تأیید و یا رد صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی مورد هجمه قلم‌ها و زبان‌های آلوده قرار گیرد بنابر این باید همانند سال‌های گذشته نسبت به پیامدها بی‌اعتنا باشد.

هدف آمریکا از تحریم خارج کردن ایران از الگو شدن است

موسوی با اشاره به چهارشنبه 11 خرداد آغاز محاصره اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آمریکا، هدف این کشور را از تحریم‌های متعدد خارج کردن ایران از الگو شدن و مدل مقاومت اسلامی برای کشورهای اسلامی و غیر اسلامی ذکر کرد و گفت: امروز بیداری اسلامی در کشورهای مختلف چنان عرصه را بر آمریکا تنگ کرده و در بن‌بست آزار دهنده قرار داده که همیشه در حال وحشت و اضطراب به سر می‌برند.

وی اظهار داشت: ترس و وحشت از ایران اسلامی چنان فراگیر شده که اروپا را درنوردیده، رژیم صهیونیستی را منزوی و آمریکا را کلافه کرده است.

وی افزود: کار به جایی رسیده که دشمنان نظام همه شعارهای فریبنده حقوق بشر و مبارزه با تروریست و برقراری دموکراسی را کنار گذاشته و بدون پرده از جنایتکار جگرخوار و آدم‌خوار با کمال وقاحت و بی‌شرمی حمایت می‌کنند.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی این ننگ و نکبت را بر خود پذیرفته‌اند تا با خارج کردن ایران از الگو شدن، از قیام‌های مردم در کشورهای اسلامی و غیراسلامی آسوده خاطر شوند.

ثبات و امنیت کشور به برکت ولایت فقیه است

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها ثبات، امنیت و آرامش موجود در کشور را به برکت وجود ولایت فقیه عنوان و خاطرنشان کرد: اینکه انقلاب اسلامی زیر سلطه و چنگال کشورهای بیگانه قرار ندارد به برکت وجود مقام معظم رهبری است که با هدایت‌های پیامبر گونه خود کشتی انقلاب را به پیش می‌برد.

وی با اشاره به آیه 67 سوره مبارکه مائده توضیح داد: در این آیه پیامبر به صراحت ولایت و جانشینی امام علی (ع) را به مردم ابلاغ کرد و با قرائت خطبه‌ای طولانی مردم را به بیعت با امام علی (ع) دعوت کرد؛ این در حالی بود که کفاری که امیدوار بودند اسلام را محو کنند ناامید شدند و خدا به پیامبر (ص) فرمود که از کفار نباید بترسید که مصداق این آیه در این زمان آمریکا و رژیم صهیونیستی و ملحدین هستند که مسلمانان نباید از آنان بترسند.

امام جمعه شهر آبیک بیان کرد: متأسفانه مفسران اهل سنت 27 معنا برای معنای کلمه مولا در حدیث پیامبر (ص) که در غدیر خم به امام علی (ع) نسبت داده بود بیان کرده‌اند که از بهانه‌های عجیب برای انکار ولایت امام علی (ع) بود ولی نتوانستند انکار کنند.

موسوی یادآور شد: متأسفانه رئیس دولت اصلاحات برای به دست آوردن رأی برادران اهل سنت بیان کرده بود که در غدیر خم منظور امامت نبود بلکه محبت بود و اینکه علی را دوست بدارید.

وی اضافه کرد: یکی از علمای اهل تسنن گفته بود که ما 15 سال انتظار می‌کشیدیم یک نفر از شیعه این حرف را بزند که بعدها رئیس دولت اصلاحات نامه نوشت و موضوع را تکذیب کرد که دیگر فایده‌ای نداشت چراکه اگر اعتقاد راسخ داشت چنین حرفی نمی‌زد.

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به یک شنبه 29 اردیبهشت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی اظهار داشت: وجود آثار تاریخی، فرهنگ کهن اسلامی و ایرانی و موزه‌ها بیانگر این است که ملت ایران در تمدن‌سازی، تاریخ‌سازی و پیشرفت پیشگام بوده و هست.

انتهای پیام/77006/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول