اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس:

حضور رئیس‌جمهور در وزارت کشور و معرفی کاندیدا سابقه نداشت

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان فارس گفت: حضور آقای رئیس جمهور در وزارت کشور و معرفی کاندیدای مورد نظر در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشت.

حضور رئیس‌جمهور در وزارت کشور و معرفی کاندیدا سابقه نداشت

غلامحسین چوبینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: این عمل خلاف شرع و قانون می‌تواند یک بدعت بد برای آیندگان شود و به همین دلیل اعتراض نخبگان و نمایندگان مجلس را برانگیخت.

وی افزود: امیدواریم رئیس جمهور در آینده دنباله این اقدام را پی نگرفته و به قانون اساسی و سوگندی که یاد کرده‌ است وفادار باشد.

چوبینی بیان کرد: رئیس جمهور باید تا آخرین لحظه مسئولیت ریاست جمهوری، به اجرای قانون اساسی التزام عملی داشته باشد.

وی تصریح کرد: این نوع رفتارها نمی‌تواند مورد تایید دلسوزان انقلاب و نظام باشد و رئیس جمهور باید این خطای صورت گرفته را به نحوی جبران کند.

این فعال سیاسی بیان کرد: اصرار رئیس جمهور در جا انداختن کاندیدای مورد نظر خود و واجد شرایط دانستن وی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری و اصرار بر این امر مصداق سوءاستفاده از جایگاه قانونی رئیس جمهور است.

وی ابراز داشت: آقای احمدی نژاد باید اجازه دهد در یک فضای آرام شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کند در حالی که با این نوع رفتارها فضا به سمت التهاب پیش می‌رود.

چوبینی اضافه کرد: همان‌طور که از شورای نگهبان انتظار می‌رود و حضرت امام (ره) در وصیت‌نامه سیاسی الهی خود تاکید کرده‌اند این مجموعه تحت تاثیر فشارها و جوسازی‌ها قرار نگرفته و وظیفه شرعی و قانونی خود را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با این اوصاف هر تصمیمی که شورای نگهبان بگیرد مورد پذیرش مردم بوده و به طور قطع این مجموعه عدالت و قانون را مانند همیشه سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام/ 2448/ش‌20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول