اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوش:

88 درصد کاندیداهای شوراهای شهرستان شوش تأیید صلاحیت شدند

فرماندار شوش گفت: 88 درصد از کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان تأیید صلاحیت شد‌ند.

88 درصد کاندیداهای شوراهای شهرستان شوش تأیید صلاحیت شدند

علیرضا سعیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: در شهرستان شوش در مجموع هزار و 80 نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

وی افزود: در بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی شورای اسلامی شهر و روستای شوش، 88 درصد تأیید صلاحیت و 12 درصد رد صلاحیت شد‌ند.

فرماندار شوش با اشاره به تعداد رد صلاحیت شده‌ها گفت: در شهرستان شوش از مجموع نفرات ثبت‌نامی برای انتخابات شوراهای شهر و روستای شوش 101 نفر رد صلاحیت شدند.

وی تعداد رد صلاحیت‌ شده‌های شوراهای شهر را کمتر از روستایی عنوان کرد و ادامه داد: 68 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای روستایی و 33 نفر از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر رد صلاحیت شدند.

سعیدنیا با اشاره به آمار انصرافی‌های انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان شوش تصریح کرد: از تعداد کل ثبت‌نامی‌ها 35 نفر از نامزدی خود در انتخابات اعلام انصراف کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، هزار و 80 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا شهرستان شوش ثبت‌نام کردند که از این تعداد 896 در حوزه روستایی و 184 نفر در مناطق شهری بودند که هزار و 50 نفر ثبت‌نام کنندگان مرد و 30 نفر آن‌ها زن هستند.

انتهای پیام/‌72001/ز30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول