اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شورای مرکزی ستاد مردمی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد:

تبیین و روشنگری رویکرد اصلی کاندیداهای گفتمانی است

نماینده شورای مرکزی ستاد مردمی جلیلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به شرایط پیش‌آمده در ثبت‌نام کاندیداهای گفتمانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سیاست نیروهای انقلابی به جای تبلیغ، تحلیل، تبیین و روشنگری عمومی است.

تبیین و روشنگری رویکرد اصلی کاندیداهای گفتمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمد علوی‌تبار ‌در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خواست مقام معظم رهبری و همه نیروهای دلسوز و وفادار به انقلاب و نظام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش‌آمده در ثبت‌نام کاندیداهای گفتمانی در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، سیاست نیروهای انقلابی به جای تبلیغ، تحلیل، تبیین و روشنگری عمومی است که امید است با چنین رویکردی پیش از هر چیز شاهد انتخاباتی آبرومند و در مرحله بعد انتخابی با بصیرت در روز 24 خرداد باشیم.

نماینده شورای مرکزی ستاد مردمی سعید جلیلی از کاندیداهای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توکل بر خدا ستادهای مردمی و کمیته‌های مختلف ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در این استان به تفکیک شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف تشکیل و دبیران ستاد در شهرستان‌ها و استان انتخاب شدند.

علوی‌تبار ادامه داد: بر این اساس در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه، گچساران، باشت، بهمئی، چرام، لنده و بخش‌های مختلف از جمله قلعه‌رییسی، چاروسا، سوق، پاتاوه، مارگون، لوداب و زیلایی فعالیت ستادهای مردمی با به کارگیری نیروهای جوان و مخلص و حزب‌اللهی آغاز که مورد استقبال عموم واقع شده است.

نماینده شورای مرکزی ستاد استانی و هماهنگ‌کننده ستادهای مردمی جلیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بدون شک آنچه از هر چیز دیگری مهم‌تر است حضور همگانی و با بصیرت مردم در انتخابات است که هدف ما نیز در این مسیر برنامه‌ریزی و خدمت به گفتمان امام، انقلاب و رهبری است.

علوی‌تبار با اشاره به عضوگیری و هماهنگی برای برنامه‌ریزی‌های آتی در این ستاد شماره‌ تلفن‌های 09175702077 و 09171435410 را اعلام کرد.

به گزارش فارس انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری در روز 24 خرداد ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82005/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول