اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بوشهر:

شناخت معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح با مشورت و تفکر امکان‌پذیر است

امام جمعه موقت بوشهر گفت: برای انتخاب خوب در انتخابات ریاست جمهوری باید به معیارهای مقام معظم رهبری توجه شود و با تفکر و مشورت رئیس جمهور اصلح را انتخاب کنیم.

شناخت معیارهای انتخاب کاندیدای اصلح با مشورت و تفکر امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر،حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بوشهر اهمیت حضور در پای صندوق‌های اخذ رای را برشمرد و با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تکلیف شرعی یک ضرورت است و انتخاب کاندیدای اصلح هم با شناخت معیارها امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه سلیقه‌‌های مختلف در کاندیداهای ریاست جمهوری مشاهده می‌شود افزود: با حضور سلیقه‌های مختلفی که در نامزدهای ریاست جمهوری دیده می‌شود به نظر می‌رسد حضور مردم پرشورتر از انتخابات گذشته باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: رئیس جمهور ضمن اینکه باید دارای ویژگی‌های یک انسان مومن را داشته باشد باید خبره، باتقوا، دلسوز به نظام، مردم‌دار، خدمتگزار، و ولایتمدار باشد.

امام جمعه موقت بوشهر همچنین بر توجه به عمل به قانون در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد و افزود: طرفداران کاندیداها باید در تبلیغات قانون‌مدار باشند تا تبلیغاتی سالم با وحدت و انسجام ایجاد شود.

دشتی با بیان اینکه رئیس جمهور مجری قانون و قانون‌مدار است افزود: طرفداران کاندیداها هم لازم است در تبلیغات رعایت قانون داشته باشند تا خدشه‌ای در انتخابات وارد نشود.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز رحلت آیت الله بهجت ویژگی‌های این عالم ربانی را برشمرد و بزرگترین خصوصیات این عارف را درس اخلاق دانست که بسیار برای طلاب سازنده بود.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول