اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار آبیک:

کاندیداها از مناسبت‌های خرداد سوء استفاده سیاسی نکنند

معاون فرماندار شهرستان آبیک گفت: با توجه به انتخابات پیش رو، کاندیداها باید دقت داشته باشند در مناسبت‌ها و برنامه‌های خرداد ماه اعم از سوم خرداد، 14 خرداد ارتحال امام و 15 خرداد نباید سوء استفاده‌ سیاسی شود.

کاندیداها از مناسبت‌های خرداد سوء استفاده سیاسی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حمید بغدادی در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت ارتحال امام راحل شهرستان آبیک که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید در برنامه‌ها و مناسبت‌های خرداد ماه، مسائل بصیرتی انتخابات در دستور کار مسئولان، روحانیون و سخنرانان قرار گیرد چرا که انتخابات امسال با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: مردم باید با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کرده و مانند همیشه توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام را خنثی کنند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد مردم باید در مراسم گرامیداشت ارتحال امام و 15 خرداد ماه که روز دوشنبه 13 خرداد ماه در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک برگزار می‌شود، حضوری پررنگ داشته باشند.

معاون فرماندار شهرستان آبیک تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا در روستای زیاران روز پنج شنبه دوم خرداد ماه، برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مسجد ولی عصر (عج) از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا، تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، اجرای مراسم صبحگاه از سوی نیروهای نظامی و انتظامی، سخنرانی فرماندهان عملیات بیت‌المقدس در نماز جمعه، اجرای مراسم مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری دعای کمیل از سوی حوزه بسیج ثارالله، برپایی ایستگاه صلواتی، پخش کلیپ‌های تصویری سرودهای آزادسازی خرمشهر از تلویزیون شهری و دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی با حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک از برنامه‌هایی است که به مناسبت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در شهرستان آبیک اجرا می‌شود.

بغدادی اضافه کرد: مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت پنجاهمین سالگرد 15 خرداد در ظهر دوشنبه 13 خرداد ماه جاری در مسجد ولی عصر (عج) شهر آبیک با حضور مردم، مسئولان و کارمندان ادارات برگزار می‌شود؛ این در حالی است که شب دوشنبه نیز محفل انس با قرآن کریم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مسجد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77006/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول