اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

کاندیداها نباید از سیاست دروغ استفاده کنند

امام جمعه بافت صداقت و راستگویی را از جمله ویژگی‌های سیاست امام علی (ع) ذکر کرد و گفت: کاندیداها نباید از سیاست دروغ استفاده کنند.

کاندیداها نباید از سیاست دروغ استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه اظهار کرد: انسان‌های بزرگ از وقت کمال استفاده را می‌برند باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و از خداوند چیزهای بزرگ و نه امور پیش پا افتاده را بخواهیم.

وی افزود: در ماه رجب که ماه رحمت و مغفرت خداست، باید از اهل بیت (ع) خواسته‌های بزرگی مثل شفاعت و بهشتی و سعادتمند شدن را بخواهیم؛ انسان نباید ناامید شود زیرا ناامیدی گناهی بزرگ است.

امام جمعه بافت با تبریک 13 رجب سالروز میلاد امام علی (ع) اضافه کرد: حضرت امیرالمؤمنان علی (ع) چند سیاست اداری داشتند که مردم و مسئولان باید به آن عمل کنند، زیرا مایه سعادت جامعه است.

ابراهیمی صداقت و راستگویی را از جمله ویژگی‌های سیاست امام علی (ع) ذکر کرد و با بیان اینکه سیاست دروغ، کلک، فریب و خلف‌وعده سیاست معاویه‌ای است و مورد تایید اسلام نیست، تصریح کرد: کاندیداها باید به این نکته توجه کنند و این نکته را آویزه گوش خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه التزام به حق و حق‌مداری از دیگر ویژگی‌های سیاست امام علی (ع) است، افزود: امیرالمؤمنان (ع) حزب، گروه و طایفه نمی‌شناختند و به حق عمل می‌کردند که این امر مهم هم باید مورد توجه کاندیداها قرار گیرد.

خطیب جمعه بافت اظهار کرد: اعتکاف معجون شفابخشی است که هم شامل طواف می‌شود و هم محرم شدن و عبادات شخصی را در بر می‌گیرد.

ابراهیمی افزود: در کشورمان روزهای اعتکاف را 13، 14 و 15 رجب قرار می‌دهیم؛ در اعتکاف نباید برنامه‌های مختلف و خسته‌ کننده قرار دهند و هیچ عبادتی نمی‌تواند اعتکاف را جبران کند و جای آن را بگیرد، زیرا اعتکاف خلوت با خدا و در خود فرو رفتن است.

وی خاطر نشان کرد: رهبری فرمودند «تمام اتاق‌های فکر دشمن به انتخابات معطوف شده است و انتخابات اهمیت مضاعف دارد و به یک مسئله بین‌المللی تبدیل شده است».

ابراهیمی اظهار کرد: همان طور که تجربه نشان داده و نظر همه مردم هم همین است، گفتمان امام و رهبری بهترین گفتمان بوده که موجب عقب‌نشینی دشمن شده است.

وی گفت: دشمن دنبال فردی است که ایران را به وابستگی، ضعف و عقب‌ماندگی در عرصه‌های مختلف و قرار گرفتن در مسیر سیاست‌های بیگانگان بکشاند.

امام جمعه بافت افزود: ما نیاز به کسی داریم که اولاً ولایتمدار و قانون‌گرا باشد و ثانیاً بهتر از دیگر نامزدها بار سنگین عزت و پیشرفت کشور را به دوش بکشد.

ابراهیمی درباره اظهارات خصمانه و کینه‌توزانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران گفت: اوباما می‌گوید که آمریکا و انگلیس به وارد کردن فشار به ایران ادامه می‌دهند و این نشانه دشمنی دیرینه آنها با ملت ما است.

وی اضافه کرد: جنگ سوریه، جنگ اسلام و کفر است، تروریست‌های سوری قلب سرباز سوری را درآوردند و به دندان کشیدند، همانند کاری که هند جگرخوار با حضرت حمزه در جنگ بین کفار و اسلام کرد.

ابراهیمی گفت: این جنگ برای شکستن اسلام و شیعه در سوریه طراحی شده تا جایی که یک مفتی وهابی می‌گوید «امروز دشمنان ما شیعیان هستند و نه آمریکا، رژیم صهیونیستی و استکبار».

انتهای پیام/2446/ز40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول