اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پاکدشت:

فردی به ریاست جمهوری انتخاب شود که باورش به اسلام از همه بیشتر باشد

امام جمعه پاکدشت با اشاره به خلق حماسه سیاسی گفت: همه ما وظیفه داریم با دقت لازم کسی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنیم که باورش به اسلام از همه بیشتر باشد و اهتمام جدی به پیاده کردن دستورات دینی و ارزش‌های اسلامی داشته باشد.

فردی به ریاست جمهوری انتخاب شود که باورش به اسلام از همه بیشتر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین لزومی امام جمعه پاکدشت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر پس از دعوت خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوای الهی با اشاره به خطبه‌ای از نهج‌البلاغه، اظهار داشت: حضرت می‌فرمایند «تقوای الهی داشته باشید و از معصیت خدایی که در مقابل چشمانش هستید پرهیز کنید.»

امام جمعه پاکدشت گفت: ما در هر لحظه در برابر خدا هستیم، دقت داشته باشید، من روحانی، آن آقای کاسب، اداری، وزیر، وکیل، نماینده همه و همه در محضر خدا هستند، اگر این را باور کنیم 100 بار هم زمینه گناه فراهم شود گناه نمی‌کنیم، شیطان به عزت خداوند سوگند خورده است که بندگان را گمراه کند، مگر بندگان خالص خدا، برای این کار سراغ پیامبران و انبیا الهی هم می‌رود، استثناء در کار نیست، دام برای همه گسترده شده

است.                                                                                                                                                                                                                                                           وی ادامه داد: مسئولیت عالی اجرایی کشور باید به مدیری جهادی و کارآمد، ولایتمدار، متعهد و متخصص سپرده شود و کوتاهی در انتخاب فرد اصلح خیانت به انقلاب، امام (ره) و آرمان‌های شهداست.

لزومی تصریح کرد: باید ملت با بصیرت و فهیم ایران در بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری فرد اصلح با معیارهای لازم بیابند همه ما وظیفه داریم با دقت لازم کسی را انتخاب کنیم که باورش به اسلام از همه بیشتر باشد و اهتمام جدی به پیاده کردن دستورات دینی و ارزش‌های اسلامی داشته باشد.

امام جمعه پاکدشت اضافه کرد: باید احکام دین و فرهنگ دینی بر فضای جامعه توسط او حاکم شود. اولویت دوم رئیس جمهور منتخب و دولت آینده اهتمام جدی به مسائل اقتصادی و بهبود وضعیت اقتصادی باشد.                                                                                                                                                                                                                                                        وی با اشاره به ماه رجب، گفت: اعیاد این ماه را تبریک می‌گویم.

لزومی ادامه داد: اگر می‌خواهیم پیرو امامان معصوم باشیم، بهترین راه تقوا پیشه کردن است.

خطیب نماز جمعه پاکدشت یادآور شد:‌ از امام علی(ع) هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم اما همین اندازه را اعلام کنیم که در عالم خاکی، هیچ ولادتی مانند ولادت امام علی(ع) اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه به همه افراد می‌خواهم تذکر دهم، گفت:‌ در مقابل پدر و مادر باید کرنش نشان داد.

لزومی با اشاره به اینکه روز میلاد حضرت علی(ع) روز پدر نام‌گذاری شده است، یادآور شد: بدا به حال ما که در جامعه اسلامی ما که در مکتب اهل بیت زندگی می‌کنیم خانه سالمندان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر فردی، خویشاوند و فرزندی ندارد عیبی ندارد که به خانه سالمندان برود اما فردی که دختران و پسران دارد چگونه نام مسلمانی بر خود می‌‌گذارند که پدر و مادر خود را در دوران پیری به جایی مانند خانه سالمندان بفرستند.                                                                                                                                                                      انتهای پیام/2462/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول