اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل کمیته امداد زنجان صورت گرفت

برگزاری نخستین کارگروه تخصصی زکات در زنجان

نخستین کارگروه تخصصی زکات زنجان در سال‌جاری با حضور مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد.

برگزاری نخستین کارگروه تخصصی زکات در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در این جلسه با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده توسط این نهاد در زمینه ترویج فرهنگ زکات در جامعه اظهار کرد: با همکاری‌های صورت گرفته سال گذشته زکات جمع‌آوری شده در استان بیش از 270 درصد رشد داشته است.

بهرام ولی‌زاده با تقدیر از اعضای کارگروه تخصصی زکات افزود: با پشتیبانی استاندار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان و همکاری ائمه جماعات شهرستان‌ها، صدا و سیما و ... مبلغ زکات جمع‌آوری شده در سال 91 افزایش چشمگیری نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن داشته است.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کار‌گروه تخصصی زکات به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بحث ترویج فرهنگ زکات پرداختند.

لازم به ذکر است، در این جلسه برنامه‌های سال‌جاری کار‌گروه تخصصی زکات عنوان شد که از جمله آن اجرای طرح جامع مسجدمحوری در سطح مساجد فعال و برنامه‌ریزی برای افزایش 50 درصدی طرح مسجد‌محوری، انعقاد قرارداد با 100 نفر از روحانیون به عنوان مبلغین زکات، انعقاد تفاهم‌نامه با صدا و سیما و بسیج سازندگی برای فرهنگ‌سازی و تبلیغات گسترده زکات، برپایی جلسه تخصصی با روحانیون موظف زکات شهرستان‌ها در راستای بررسی آسیب‌ها و ارائه راهکارهای مناسب و ... بود.

انتهای پیام/2308/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول