اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

تعریف 900 خدمت الکترونیک در استان زنجان

استاندار زنجان گفت: بیش از 900 خدمت الکترونیک در استان در قالب دولت الکترونیک تعریف شده است.

تعریف 900 خدمت الکترونیک در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در جمع کارکنان شرکت مخابرات اظهار کرد: خدمات اثرگذاری طی هشت سال توسط شرکت مخابرات استان زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه نقش شرکت مخابرات زنجان در ایجاد زیرساخت‏ها به عنوان شاخص مهمی برای استان مطرح است، خاطر‌نشان کرد: مخابرات و ارتباطات یکی از زیرساخت‏های مهم توسعه به شمار می‏رود.

استاندار زنجان با بیان اینکه خدمات و اقدامات صورت گرفته توسط شرکت مخابرات نقش برجسته‏ای در عمران و آبادی استان داشته است، اضافه کرد: آمار و ارقام ارائه شده در حوزه ارتباطات و مخابرات استان بسیار قابل توجه است.

وی با تاکید بر اینکه کار بسیار مهم و شاخصی در استان زنجان انجام شده است، تصریح کرد: این اقدامات با اتکا به همت و تلاش مسئولان صورت می‏گیرد.

رئوفی‏نژاد با اشاره به اینکه ایجاد و توسعه دولت الکترونیک گام بسیار مهمی در زنجان به شمار می‏رود، یادآور شد: استان در این زمینه در سطح کشور پیشتاز و نمونه است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 900 خدمت الکترونیک در استان زنجان ارائه می‏شود، ادامه داد: ابتدایی‏ترین نیاز برای ارائه این خدمات، ارتباطات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر دستگاه‏های اجرایی خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه می‏دهند، افزود: زیرساخت‏ها و ظرفیت‏های لازم نیز برای ایجاد دفاتر پیشخوان دولتی و دفاتر ICT در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان امروز در زمینه حجم و کیفیت خدمات الکترونیک در کشور مطرح است، ادامه داد: این امر توفیقی بوده که در راستای کاهش هزینه‏های مردم و افزایش رفاه آنها در استان اتفاق افتاده است.

*مکانیزه شدن انتخابات در استان زنجان

رئوفی‏نژاد با بیان اینکه اجرای مکانیزه انتخابات نیاز به زیرساخت‏های مخابراتی دارد، اضافه کرد: در سال‌جاری حوزه انتخاباتی ابهر و خرم‏دره انتخابات را به صورت مکانیزه برگزار می‏کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سال گذشته 30 درصد حوزه‌های انتخاباتی استان زنجان به صورت مکانیزه بوده است، گفت: این در حالی است که در کشور فقط 10 درصد از حوزه‏های انتخاباتی، انتخابات را به صورت مکانیزه برگزار کردند.

انتهای پیام/73006/ز40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول