اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری زنجان خبر داد

تشکیل کمیته مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولان در زنجان

سرپرست فرمانداری زنجان از تشکیل کمیته مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولان در فرمانداری زنجان خبر داد.

تشکیل کمیته مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولان در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی کاظمی عصر امروز در جلسه مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولین، اظهار کرد: فضاهای شهری متناسب نیاز معلولان ساماندهی شود.

وی به جامعه معلولین استان زنجان اشاره کرد و افزود: جامعه معلولان باید در شرایطی برابر نسبت به استفاده از فضاها و معابر شهری قرار داشته باشند.

سرپرست فرمانداری زنجان توجه به نیازهای معلولان را مورد تاکید قرار داد و یادآور شد: مسئولان دستگاه‏های اجرایی باید حساسیت لازم را در رفع نیازهای معلولان داشته باشند.

وی به تشکیل کمیته مناسب‏سازی فضاهای شهری برای معلولین در فرمانداری زنجان اشاره کرد و گفت: نمایندگان دستگاه‏های ذیربط نسبت به نیازهای جامعه معلولین اهتمام ورزند.

کاظمی با تاکید بر مناسب‏سازی فضاهای اداری و شهری برای استفاده جامعه معلولین در شهر زنجان، خاطرنشان کرد: نیازهای جامعه معلولان در کاربری‏های مختلف شهر باید مدّنظر قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری زنجان مشکلات معلولان در استفاده مناسب از فضاهای شهری را یادآور شد و اظهار داشت: دستگاه‏های مرتبط در امور ساخت و ساز شهری باید نسبت به نیازها و مشکلات معلولان توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در ادارات دولتی و بناهای خصوصی شهر زنجان مشکلات زیادی برای استفاده معلولان وجود دارد، افزود: دستگاه‏های دولتی باید نسبت به مشکلات معلولان حساسیت داشته باشند.

کاظمی تشکیل کمیته ساماندهی فضاهای شهری برای معلولان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این کمیته با همه ظرفیت نسبت به برطرف شدن مشکلات معلولان اقدام خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری زنجان جامعه آماری معلولان در شهر زنجان را قابل توجه عنوان کرد و یادآور شد: توجه به این قشر آسیب‏پذیر جامعه حائز اهمیت است.

وی بستر‏سازی لازم برای ساماندهی فضاهای شهری را ضروری دانست و تاکید کرد: دستگاه‏های اجرایی موظف به اجرای بخش‏نامه‏های موجود در مورد ساماندهی فضاهای شهری هستند.

کاظمی توجه به مشکلات تردد معلولان در طول سال را خواستار شد و خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات معلولان باید در طول سال و به صورت مستمر انجام شود.

سرپرست فرمانداری زنجان خواستار اهتمام جدی مسئولین اجرایی شهر زنجان برای به حداقل رسانیدن مشکلات معلولان شد و ادامه داد: دستگاه‏های اجرایی استانداردهای لازم را رعایت کنند.

وی ساماندهی فضاهای شهری برای معلولان را مصداق بارز صیانت از حقوق شهروندی دانست و تاکید کرد: حقوق شهروندی در جامعه معلولین ضرورت بالایی دارد. 

کاظمی ساماندهی فضاهای شهری برای معلولان را از تاکیدات قانونی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: الزامات قانونی در مورد ساماندهی فضاهای شهری رعایت شود.

سرپرست فرمانداری زنجان به مشکلات موجود در ساختمان‏ها و ادارات دولتی اشاره کرد و گفت: وجود رمپ از ضروری‏ترین نیازهای معلولین برای تردد در ادارات است.

وی خواستار طراحی و ساخت رمپ‌های مناسب برای تردد معلولین شد و خاطرنشان کرد: استانداردهای لازم در زمینه اجرای رمپ در ساختمان‏ها رعایت شود.

کاظمی توجه به قشر سالمند و جانباز را مهم دانست و تاکید کرد: وظیفه مسئولین است که نسبت به نیازهای جامعه معلولان اهتمام جدی داشته باشند.

سرپرست فرمانداری زنجان خواستار اجرای مصوبات کمیته ساماندهی فضاهای شهری شد و اظهار داشت: نماینده دستگاه‏های اجرایی نسبت به اجرای مصوبات اقدام کنند.

انتهای پیام/73002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول