اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سوم خرداد صورت می‌گیرد

برگزاری گفتمان‌های مقاومت و ایثار در مراکز جمعیتی زنجان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری گفتمان‌های ایثار و مقاومت را از برنامه‌های شاخص روز سوم خرداد اعلام کرد و گفت: این گفتمان‌ها در مراکز جمعیتی برپا می‌شود.

برگزاری گفتمان‌های مقاومت و ایثار در مراکز جمعیتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به اعزام مبلغان مذهبی در سالروز آزادسازی خرمشهر به مناطق مختلف استان اظهار کرد: جشن مقاومت و ایثار نیز در مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن مقاومت و ایثار در 350 مسجد استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های گرامیداشت حماسه سوم خرداد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری گفتمان‌های ایثار و مقاومت را از برنامه‌های شاخص روز سوم خرداد اعلام کرد و ادامه داد: این گفتمان‌ها در مراکز جمعیتی برگزار می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان نیز در این جلسه از آماده بهره‌برداری بودن 12 پروژه در شهرستان زنجان همزمان با سوم خرداد خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و حمل و نقل است.

ابوالفضل خوئینی با اشاره به در پیش بودن انتخابات تصریح کرد: شهرستان زنجان خود را برای برگزاری حماسه‌ای دیگر آماده می‌کند.

نمایندگان نیروی انتظامی، علوم پزشکی و تیپ 216 مستقل ارتش هم در این جلسه برنامه‌های روز سوم خرداد را اعلام کردند.

شرکت برق منطقه‌ای برای روز سوم خرداد پنج پروژه آماده بهره‌برداری دارد که در شهرهای زنجان و هیدج افتتاح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان نیز در این جلسه از برگزاری همایش پیاده‌روی در هفت شهرستان استان در دهه نخست خرداد‌ماه خبر داد و گفت: این همایش با شعار حماسه حضور برگزار می‌شود.

ایرج رحمانی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات فوتبال به مناسبت پنجاهمین سالگرد قیام 15 خرداد خبر داد و افزود: این رقابت‌ها برای نخستین بار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آماده بهره‌برداری بودن 10 پروژه ورزشی در خرداد‌ماه تصریح کرد: این پروژه‌ها با 9 میلیارد تومان اعتبار آماده افتتاح شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: پروژه‌های آماده بهره‌برداری ورزشی در سطح استان طی یک دوره زمانی از سوم تا 30 خردادماه افتتاح می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول