اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد

وجود 334 هزار مشترک تلفن ثابت در استان زنجان

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: 334 هزار و 391 مشترک تلفن ثابت در استان زنجان وجود دارد.

وجود 334 هزار مشترک تلفن ثابت در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نیکنام جدیدی در جمع کارکنان شرکت مخابرات ضمن تبریک روز جهانی مخابرات و ارتباطات اظهار داشت: تجهیزات سافت سوئیچ همراه اول با ظرفیت یک میلیون شماره در استان زنجان نصب و راه‎اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده در نصب و راه‏اندازی تجهیزات سافت سوئیچ همراه اول در استان زنجان 5 میلیارد تومان بوده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه با نصب تجهیزات سافت سوئیچ سرویس‏های جدیدی توسط همراه اول ارائه می‏شود، تصریح کرد: ارتباط تصویری از جمله این سرویس‏های جدید به شمار می‏رود.

وی با بیان اینکه اجرای جابه‏جایی 124 لینک رادیویی در سایت‏های همراه اول استان زنجان از دیگر اقدامات شرکت مخابرات است، اضافه کرد: سرمایه‏گذاری صورت گرفته در این پروژه 3 میلیارد تومان برآورد شده است.

*نصب و راه‏اندازی سایت BTS موبایل در شهرک پونک

جدیدی با اشاره به اینکه سایت BTS موبایل پونک در زنجان با اعتباری بالغ بر 185 میلیون تومان نصب و راه‏اندازی شده است، ادامه داد: نصب و راه‏اندازی سایت bTS موبایل الگزیر از دیگر اقدامات این شرکت در طول سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه سایت BtS موبایل معدن انگوران استان زنجان نیز نصب و راه‏اندازی شده است، یادآور شد: اعتبار هزینه شده در این پروژه 160 میلیون تومان اعلام شده است.

*توسعه دیتای استان زنجان با ظرفیت 10000 پورت

مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان به توسعه دیتای استان با ظرفیت 10 هزار پورت اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده در این پروژه یک میلیارد و 320 میلیون تومان برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای فیبر نوری مسیر زنجان ـ طارم یکی دیگر از اقدامات مهم شرکت مخابرات استان محسوب می‏شود، اضافه کرد: میزان سرمایه‏گذاری در این پروژه بیش از یک میلیارد تومان برآورد شده است.

جدیدی به اجرای فیبر نوری مسیر ماهنشان اشاره کرد و اذعان داشت: اعتبار هزینه شده در این پروژه یک میلیارد و 254 میلیون و 785 هزار و 200 تومان است.

وی همچنین اجرای فیبر نوری ایستگاه بایندر را از جمله پروژه‏های شرکت مخابرات استان زنجان برشمرد.

انتهای پیام/73006/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول