اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد

جمع‏آوری اطلاعات ارتباطی همه آبادی‏های استان زنجان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: اطلاعات ارتباطی همه آبادی‏های استان زنجان جمع‏آوری می‏شود.

جمع‏آوری اطلاعات ارتباطی همه آبادی‏های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی شهامی شامگاه دوشنبه در جمع کارکنان شرکت مخابرات اظهار داشت: اقدامات بسیار چشمگیری طی سال گذشته در شرکت مخابرات استان زنجان صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارقام و اطلاعات بیانگر توسعه شرکت مخابرات استان زنجان در برنامه‏های خود است، خاطرنشان کرد: این حوزه کاملاً توانمند و رو به جلو در استان فعالیت دارد.

*شرکت مخابرات در توسعه ارتباطی زنجان مؤثر است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم روزبه‌روز شاهد پیشرفت‏های روزافزون شرکت مخابرات استان زنجان باشیم، تصریح کرد: این شرکت در ارتقای حوزه ارتباطی استان، نقش بسیار مهمی را ایفا می‏کند.

وی با تأکید بر اینکه پر کردن جای خالی مخابرات در بخش دولتی یکی از مهم‏ترین وظایف اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان به شمار می‏رود، اضافه کرد: در فعالیت‏هایی که مربوط به ارتباطات می‏شود به دستگاه‏های اجرایی، بخش خصوصی و مردم با خدمات‌رسانی کمک می‏کنیم.

*خدمات‌رسانی به مناطق محروم توسط شرکت مخابرات زنجان

شهامی با بیان اینکه شرکت مخابرات استان زنجان با توانمندی خود سرویس‏دهی بسیار خوبی را به مناطق محروم استان زنجان دارد، ادامه داد: این شرکت با وجود اینکه خصوصی است، تعامل بسیار خوبی با مردم ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه جمع‏آوری اطلاعات ارتباطی آبادی‏های استان زنجان یکی از اقدامات در دست اجرای اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان به شمار می‏رود، تصریح کرد: این امر در زمینه انتخابات و USO ارتباط‌رسانی مردم تأثیر مهمی دارد.

انتهای پیام/73006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول