اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

ارائه 5.6 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در زنجان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای زنجان گفت: در بخش دولتی 5 میلیون و 659 نفر ساعت آموزش‌های مهارتی ارائه داده‌ایم.

ارائه 5.6 میلیون نفر ساعت آموزش مهارتی در زنجان

قاسم صیادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از تحقق 104 درصدی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و اظهار کرد: این اداره کل 33 هزار و 956 نفر دوره معادل 5 میلیون و 659 هزار نفر ساعت را در بخش‌ دولتی آموزش داده است.

وی از ارائه آموزش به بیش از 87 هزار نفر ساعت در پادگان‌های نظامی استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: این آموزش‌ها با هدف افزایش مهارت‌های فنی سربازان و نیروهای کادر در راستای زمینه‌سازی برای اشتغال آنها پس از فراغت از خدمت بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان اضافه کرد: در سال گذشته با هدف افزایش اشتغال در روستاها، ارتقای مهارت روستاییان، رشد تولیدات کشاورزی، توسعه آموزش‌های مهارتی و تشویق روستاییان فاقد مهارت برای اشتغال و کارآفرینی در مناطق روستایی 879 هزار و 652 نفر ساعت آموزش به روستاییان فاقد مهارت ارائه شده است.

وی با تاکید بر نقش آموزش‌های مهارتی در پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: سال گذشته برای 259 هزار و 309 نفر ساعت در زندان‌ها و ندامتگاه‌های استان زنجان خدمات آموزشی ارائه شده است.

صیادی با اشاره به اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان 49 درصد و در بخش صنعت 44 درصد بوده است، اظهار کرد: در بخش کشاورزی آموزش‌های مهارتی ارائه شده است.

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول