اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان خبر داد

ایجاد 16 هزار شغل در زنجان

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی زنجان از ایجاد 16 هزار شغل طی سال جاری در استان خبر داد.

ایجاد 16 هزار شغل در زنجان

حمیرا قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سال‌های گذشته استان زنجان در بحث اشتغالزایی به بیش از تعهدات خود عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ایجاد 24 هزار و 912 شغل به استان زنجان تکلیف شده بود، اضافه کرد: با تلاش‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی این رقم به 29 هزار و 117 نفر رسیده است.

معاون اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: با برآورد صورت گرفته میزان اشتغالزایی انجام شده 17 درصد بیش از تعهدات استان بوده است.

وی با بیان اینکه اغلب دستگاه‌های اجرایی در بحث اشتغال به بیش از تعهدات خود عمل کرده‌اند، گفت: با برآورد صورت گرفته از مجموع میزان اشتغالزایی انجام شده طی سال گذشته 45 درصد در بخش مسکن و 28 درصد در بخش بازرگانی بوده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه امسال نیز ایجاد 16 هزار و 52 شغل به استان زنجان تکلیف شده است، خاطرنشان کرد: این میزان اشتغالزایی برابر با 1،4 درصد از اشتغالزایی در نظر گرفته شده در کل کشور است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن عملکرد شهرستان‌های استان در زمینه اشتغالزایی گفت: امسال نیز به منظور اشتغالزایی برای هر یک از دستگاه‌های اجرایی سهم خاصی تعیین شده است.

انتهای پیام/73005/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول