اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان خبر داد

اجرای پلاک وسایط نقلیه مخصوص معلولین در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: پلاک وسایط نقلیه مخصوص معلولین در زنجان صادر می‏شود.

اجرای پلاک وسایط نقلیه مخصوص معلولین در زنجان

جواد ناموران امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: معلولین باید در مقررات راهنمایی و رانندگی دارای امتیازاتی نسبت به افراد سالم جامعه باشند.

وی توجه به نیاز جامعه معلولین را مهم عنوان کرد و افزود: باید نسبت به رفع نیاز معلولین در شهر زنجان توسط دستگاه‏های اجرایی تلاش بیشتری صورت گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان با بیان اینکه برای جانبازان پلاک وسایل نقلیه به صورت اختصاصی صادر می‏شود، افزود: برای صدور پلاک مخصوص برای معلولین نیز برنامه عملیاتی در نظر گرفته شده است.

وی توجه به وضعیت معلولیت جسمی و حرکتی معلولین در رانندگی را یادآور شد و گفت: شرایط جسمی و نوع معلولیت معلولین در زمان رانندگی باید در نظر گرفته شود.

ناموران با بیان اینکه بعضاً معلولین از نوع معلولیت شنوایی در شنیدن دستورات ماموران راهنمایی رانندگی مشکل دارند، یادآور شد: این موضوع را نماینده جامعه معلولین عنوان کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان ادامه داد: درخواست شده است نسبت به تخلف غیر عمدی معلولین نسبت به قوانین تخفیفاتی در نظر گرفته شود.

وی طرح مشکلات معلولین در کمسیون‏های تخصصی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: باید در کمسیون‏های تخصصی نسبت به طرح مشکلات معلولین اقدام شود.

ناموران به اقدامات انجام شده در راهنمایی و رانندگی زنجان برای توجه به مشکلات جامعه معلولین اشاره کرد و گفت: در این راستا فعالیت‏های اداری معلولین در طبقه همکف صورت می‏گیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان مناسب‌سازی فضاهای شهری برای معلولین را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: در بسیاری از مواقع شاهد مشکلات عدیده معلولین در زمان تردد هستیم.

وی با بیان اینکه همواره در سطح شهر شاهد مشکلات متعدد معلولین هستیم، خاطرنشان کرد: راهنمایی و رانندگی در حدود اختیارات خود نسبت به رفع نیازهای معلولین اقدامات لازم را در این راستا انجام خواهد داد.

انتهای پیام/73002/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول