اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد

پوشش تلفن همراه در جاده جدید تهم - چورزق زنجان

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان گفت: طی سال‌جاری جاده جدید تهم چورزق استان زنجان تحت پوشش تلفن همراه قرار می‏گیرد.

پوشش تلفن همراه در جاده جدید تهم - چورزق زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نیکنام جدیدی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: استان زنجان هیچگونه مشکلی در زمینه پهنای باند اینترنت ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 درصد از ظرفیت پهنای باند استان زنجان خالی است، خاطرنشان کرد: پیک ترافیک پهنای باند استان 70 درصد است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه از نظر سرعت اینترنت در استان زنجان با مشکلی مواجه نیستیم، اضافه کرد: راه‏اندازی اینترنت هوشمند در شهرهای مختلف استان از طریق دایالاپ یکی از اقدامات مهم شرکت مخابرات استان به شمار می‏رود که سبب استفاده روستاییان از اینترنت شده است.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر در 40 روستای پرجمعیت استان زنجان اینترنت ارائه می‏شود، تصریح کرد: برنامه‏ریزی‏های لازم برای ارائه اینترنت در روز انتخابات نیز صورت گرفته است.

*پوشش همراه اول در 610 روستای استان زنجان

جدیدی از پوشش همراه اول در 610 روستای استان زنجان خبر داد و یادآور شد: حدود 50 روستا نیز در دستورکار شرکت مخابرات استان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه پوشش همراه اول در روستاها جزو تعهدات ارتباطات سیار نیست، ادامه داد: با افزایش پوشش همراه اول در جاده‏ها و شهرها، روستاها نیز زیرپوشش ارتباطی همراه اول قرار می‏گیرند.

*پوشش ارتباطی در جاده تهم چورزق جزو تعهدات نیست

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه ارتباطات سیار متعهد به پوشش جاده بین فرمانداری است، اذعان داشت: این واحد پوشش‏دهی در جاده جدید را قبول ندارد.

وی با تأکید بر اینکه در سال‌جاری در جاده جدید تهم - چورزق برخلاف تعهدات پوشش ارتباطی ایجاد می‏شود، تصریح کرد: این در حالی است که 40 کیلومتر از این جاده پوشش تلفن دارد و فقط 30 کیلومتر باقی مانده طی سال‌جاری اجرا می‏شود.

جدیدی اعلام کرد: پوشش تلفن در جاده قدیم طارم نیز بهینه می‏شود.

وی در زمینه واگذاری تلفن ثابت به متقاضیان شهرک غرب زنجان، اظهار داشت: حدود یک میلیارد تومان برای کابل‌گذاری در این شهرک هزینه شده است.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه 2 هزار ظرفیت در زمینه تلفن ثابت در شهرک غرب زنجان ایجاد شده است، افزود: در حال حاضر تلفن به اهالی این شهرک واگذار می‏شود.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول