اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لوح فشرده مجموع سخنرانی‌های آیت‌الله زنجانی تولید شد

به همت واحد مولتی مدیا بخش خدمات فرهنگی مرکز نور لوح فشرده مجموع سخنرانی‌های حضرت آیت‌الله سید محمد زنجانی تولید شد.

لوح فشرده مجموع سخنرانی‌های آیت‌الله زنجانی تولید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،‌ مدیر واحد مولتی مدیا مرکز نور اظهار داشت: این لوح فشرده با هدف تسهیل در امر پژوهش و تحقیق محققان در قالب 10 موضوع مختلف علوم اسلامی و انسانی به صورت صوتی تولید شده است.

وحید بختیاری افزود: مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله حسینی زنجانی به صورت فایل‌های صوتی و شامل 864 جلسه سخنرانی در ماه مبارک رمضان طی سال‌های 71 تا 91 در قالب 114 فایل است.

وی بیان داشت: توحید و خداشناسی، تفسیر قرآن، شرح روایات و ادعیه، اخلاق اسلامی، سیره معصومان(ع)، خانواده، تعلیم و تربیت، عقاید اسلامی، سیر و سلوک و احکام شرعی به همراه نمایش تصاویر مرتبط با ایشان از جمله موضوعات این لوح فشرده گران‌سنگ است.

مدیر واحد مولتی مدیا بخش خدمات فرهنگی مرکز نور در ادامه به تشریح قابلیت‌های پژوهشی این لوح پرداخت و گفت: ارائه فهرست درختی جلسات به همراه امکان پخش هر کدام، جستجو در عناوین فهرست درختی جلسات سخنرانی، قابلیت استفاده از طریق رایانه و دستگاه پخش صوت از قابلیت‌های پژوهشی این لوح است.

بختیاری بیان داشت: این لوح فشرده در سه DVD و محصول مشترک مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و دفتر معظم‌له به زبان ترکی است.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول