اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر

12 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: همزمان با سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر 12 هزار واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

12 هزار واحد مسکن مهر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برای گرامیداشت حماسه سوم خرداد با اشاره به آماده شدن 12 هزار واحد مسکن مهر در استان زنجان برای بهره‌برداری اظهار کرد: 8 هزار واحد از این تعداد در مناطق شهری و 4 هزار واحد در مناطق روستایی آماده افتتاح شده است.

وی با اشاره به اینکه یک مجتمع مسکن مهر گروهی در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود، اضافه کرد: کلنگ این سایت در گلشهر کاظمیه زنجان زده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان سایت آماده کلنگ‌زنی شده گلشهر کاظمیه زنجان را 73 هکتار اعلام کرد و افزود: این سایت برای احداث 7 هزار و 500 واحد مسکن کلنگ‌زنی می‌شود.

وی بهره‌برداری از بیمارستان شهرستان ایجرود را از دیگر پروژه‌های اداره کل راه و شهرسازی اعلام کرد و گفت: پیمانکار این بیمارستان قول آماده شدن محوطه این بیمارستان را در موعد مقرر داده است.

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان از آماده افتتاح شدن هتل لاله هیدج در سوم خرداد خبر داد و گفت: چهار مسجد بازسازی شده در این ایام نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سعید حسنی با اشاره به بازسازی مسجد چهل ستون و ولی عصر زنجان تصریح کرد: بازسازی این دو مسجد و مساجد سجاس و قروه با اعتبار 570 میلیون تومانی انجام شده است.

نماینده اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان بازدید رایگان از موزه‌ها و تجلیل از ایثارگران را از دیگر برنامه‌های این اداره کل در روز سوم خرداد اعلام کرد.

نماینده‌های شهرستان‌های خدابنده و ایجرود نیز در این جلسه گزارشی از پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این شهرستان‌ها ارائه کردند.

مسئولان شهرستان ایجرود برای روز سوم خرداد 27 برنامه‌ فرهنگی برنامه‌ریزی کرده‌اند.

در شهرستان ایجرود همزمان با سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر 13 پروژه با اعتبار 21 میلیارد و 470 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

در شهرستان خدابنده نیز همزمان با سوم خرداد 30 برنامه فرهنگی اجرا می‌شود و پروژه‌های عمرانی نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سد تالوار هم که یکی از سدهای مهم برای استان زنجان و دو استان همدان و کردستان برای تامین آب کشاورزی محسوب می‌شود در ایام گرامیداشت سوم خرداد آبگیری می‌شود.

انتهای پیام/73004/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول