اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

مراکز فنی و حرفه‌ای اردبیل به 108 درصد از تعهدات خود در بخش اشتغال عمل کردند

فرماندار اردبیل از معرفی 175 نفر از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 700 میلیون تومان خبر داد و گفت: سال گذشته مراکز فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغال به 108 درصد از تعهدات خود عمل کردند.

مراکز فنی و حرفه‌ای اردبیل به 108 درصد از تعهدات خود در بخش اشتغال عمل کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز به همراه مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان و مدیران شهرستان در جریان بازدید از مراکز فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: امسال در 103 رشته آموزشی بیش از 50 دوره آموزشی با مشارکت 6 هزار و 680 نفر دوره‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معادل یک میلیون و 340 هزار نفر ساعت آموزشی در مراکز فنی و حرفه‌ای برگزار شده و علاقمندان می‌توانند از این کلاس‌های آموزشی استفاده کنند.

فرماندار اردبیل با اشاره به به کارگیری دستگاه‌های پیشرفته در مراکز فنی و حرفه‌ای یادآور شد: بهر‌ه‌گیری از این دستگاه‌ها می‌تواند زمینه مساعدی را برای توسعه کیفی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای فراهم آورد.

دبیر گفت: 45 کارگاه ثابت آموزشی، 10 کارگاه آموزشی در پادگان شهید چمران و زندان اردبیل و 9 کارگاه سیار شهری و روستایی برای آموزش در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر 313 دانشجو نیز در این مراکز مشغول آموزش در رشته‌های اتومکانیک و تاسیسات هستند.

فرماندار اردبیل با اعلام این‌که مرکز شماره یک فنی و حرفه‌ای اردبیل دارای مجهز‌ترین کارگاه آموزشی در رشته‌های ماشین، ابزار، اتومکانیک و تاسیسات در شمال غرب کشور است، بیان داشت: وجود این مراکز آموزشی مجهز و مدرن رغبت و علاقمندی به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را ارتقا داده است.

دبیر افزود: باید در جهت نیاز جامعه به تقویت و آموزش مهارت‌های لازم اقدام اساسی و ضروری صورت گیرد.

وی همچنین از معرفی 175 نفر از طریق مراکز فنی و حرفه‌ای برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به مبلغ 700 میلیون تومان خبر داد.

فرماندار اردبیل ادامه داد: سال گذشته مراکز فنی و حرفه‌ای در بحث اشتغال به 108 درصد از تعهدات خود عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود تصریح کرد: گرایشی که امروز به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی‌ها وجود دارد گرایش امیدوار کننده است که می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های ما را در حوزه اشتغال برطرف کند.

انتهای پیام/62001/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول