اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد

ایجاد 97 درصد اشتغال در اسدآباد توسط فنی و حرفه‌ای

رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد گفت: در سال گذشته فنی و حرفه‌ای اسدآباد موفق به ایجاد 97 درصد اشتغال در سطح شهرستان شد.

ایجاد 97 درصد اشتغال در اسدآباد توسط فنی و حرفه‌ای

یعقوب فشخورانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از ایجاد اشتغال در سطح فنی و حرفه‌ای اسدآباد خبر داد و اظهار داشت: سال گذشته 994 نفر در مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران و 617 نفر در مرکز برادران این شهرستان آموزش مهارت‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

 وی با اشاره به اینکه شهرستان اسدآباد دارای سه مرکز برادران، خواهران و مرکز تخصص است، تصریح کرد: در سه ماه نخست امسال 222 نفر در مرکز خواهران، 150 نفر در مرکز برادران برای دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ثبت ‌نام کردند.

رئیس فنی و حرفه‌ای اسدآباد در ادامه با بیان اینکه تعداد رشته‌های مرکز برادران در سال ‌جاری 11 رشته، 18 رشته در مرکز خواهران و سه رشته در مرکز تخصصی است، افزود: متالوژی، اتوماتیک، برق‌کار ساختمان، برق‌کار خودرو، جوشکاری، هنرهای تجسمی، صنایع چوب، کشاورزی، کیف‌دوزی از جمله رشته‌هایی است که در سه ماهه نخست امسال به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه هفت آموزشگاه آزاد در این شهرستان زیر نظر فنی و حرفه‌ای فعالیت دارند، اضافه کرد: آموزشگاه‌های طاها، پیوند، فرزانگان، چهره‌پردازان و ایده‌پردازان از جمله این آموزشگاه‌ها هستند.

انتهای پیام/89008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول