اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان خبر داد

ارائه آموزش‌های تخصصی رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان از ارائه آموزش‌های تخصصی رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد.

ارائه آموزش‌های تخصصی رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بهرام مکاری‌پور پیش از ظهر امروز در نشست مشترک فنی و حرفه‌ای و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کنگان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در گسترش اشتغال دارند و تقویت این آموزش‌ها امری لازم است.

رئیس مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان کنگان با تقدیر از حضور مدیران در این نشست ضمن بیان اهداف عالیه مرکز در زمینه رشد روزافزون جوانان علاقه‌مند به امورات مهارتی افزود: آموزش‌های مهارتی از جمله عوامل ساختارساز جوانان ما در امورات یک زندگی ایده‌آل هستند.

مکاری‌پور تصریح کرد: جوانان علاقه‌مند با برنامه‌ریزی در راستای فراگیری آموزش‌های مهارتی و دستیابی به تخصص لازم می‌توانند بازار کار را نیز تأمین کنند.

وی همچنین به نوع مهارت‌های موجود در مراکز اشاره کرد و توضیحاتی در ارتباط با نوع جذب و آموزش مدرسان ارائه کرد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان از ارائه آموزش‌های تخصصی رایگان در مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد و گفت: مرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگان به‌ صورت رایگان در اختیار جوانان علاقه‌مند قرار گرفته که امیدواریم جوانان با آموزش‌های لازم و کسب دانش و تخصص به استخدام شرکت‌ها دربیایند.

مکاری‌پور بر لزوم تقویت مراکز فنی و حرفه‌ای نیز تأکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان نیز اظهار داشت: این نشست به منظور برنامه‌ریزی برای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و دستیابی اعضای کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد شهرستان کنگان به مهارت‌های مورد نیاز بازار کار برگزار شده است.

حسن مختارزاده ضمن تقدیر از حضور فعال کانون‌ها در برنامه‌های فرهنگی ـ اجتماعی افزود: فراگیری آموزش‌های مهارتی راه‌یابی به بازار کار و بهره‌مندی هر چه بهتر آن از فرصت‌های آموزشی و شغلی می‌تواند حضور جوانان را در پایگاه‌های دینی و مساجد مستحکم‌تر کند.

در ادامه مدیران کانون‌های شرکت کننده مطالب و سئوالاتی در زمینه نوع مهارت‌های موجود در مرکز ارائه کردند که پاسخ‌های لازم از سوی مسئولین اعلام شد.

در پایان مصوب شد که از طریق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرم‌های ثبت‌نام در اختیار کانون‌های شرکت کننده قرار گرفته و در مدت پنج روز مراحل ثبت‌نام از طریق کانون‌ها انجام شود.

انتهای پیام/2451/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول