اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد

ارائه مهارت‌های تخصصی رایگان در فنی و حرفه‌ای کنگان

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان از ارائه مهارت‌های تخصصی رایگان در فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد.

ارائه مهارت‌های تخصصی رایگان در فنی و حرفه‌ای کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بهرام مکاری‌پور در جمع مسئولان کنگان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای نقش مهمی در گسترش اشتغال دارند و تقویت این آموزش‌ها امری لازم است و در واقع آموزش‌های مهارتی از جمله عوامل ساختارساز جوانان ما در امورات یک زندگی ایده‌آل هستند.

وی افزود: جوانان علاقه‌مند با برنامه‌ریزی در راستای فراگیری آموزش‌های مهارتی و دستیابی به تخصص لازم می‌توانند بازار کار را نیز تأمین کنند.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان خاطر نشان کرد: در چند سال اخیر برنامه‌های متنوعی برای رشد و توسعه مراکز فنی و حرفه‌ای انجام گرفته و این امر در بهبود کیفیت فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای بسیار تاثیرگذار است.

مکاری‌پور از بازدید مردم کنگان از کارگاه‌های این مرکز در کنگان خبر داد و تصریح کرد: در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت در کشور، برنامه بازدید همگانی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان در اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد.

وی گفت: به منظور آشنایی اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کارکنان اصناف و صنایع و کارجویان با قابلیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سطح استان در هفته بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ستاد اجرایی برنامه بازدید همگانی تشکیل شد.

این مسئول ابراز داشت: برگزاری نشست هماهنگی با اعضا، دعوت از صنایع، اصناف، دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مردم و نصب بنر و پوستر در سطح شهر انجام شد و جمعی از مردم محلی، دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با مراجعه به مرکز با کارگاه‌های آموزشی و حرفه‌های در حال آموزش این مرکز آشنا شدند.

مکاری‌پور تصریح کرد: ایجاد مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای در اشتغال‌زایی جوانان بسیار تاثیرگذار است و در این مسیر باید اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان از ارائه مهارت‌های تخصصی رایگان در فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد و گفت: این امر در راستای افزایش مهارت و توانمندی جوانان شهرستان انجام شده است و انتظار داریم به اهداف مورد نظر برسیم.

انتهای پیام/2451/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول