اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز فنی‌ و حرفه‌ای آبادان خبر داد

راه‌اندازی 2 رشته جدید در فنی ‌و حرفه‌ای آبادان

مدیر مرکز فنی ‌و حرفه‌ای آبادان از راه‌اندازی دو رشته رباتیک و ساخت در و پنجره upvc در این مرکز خبر داد.

راه‌اندازی 2 رشته جدید در فنی ‌و حرفه‌ای آبادان

ارژنگ ‌کوه‌سرخ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در سال‌جاری دو رشته جدید به مجموعه رشته‌های موجود در مرکز فنی‌ و حرفه‌ای آبادان افزوده شد.

وی افزود: این رشته‌ها شامل دوره آموزش رباتیک و ساخت درب و پنجره upvc است که از اواخر سال گذشته مقدمات برگزاری این دوره‌ها فراهم شده است.

مدیر مرکز فنی ‌و حرفه‌ای آبادان ادامه داد: رشته رباتیک در راستای توسعه علم رباتیک و پاسخ‌گویی به نیازهای علاقه‌مندان به این رشته علمی راه‌اندازی شده است.

کوه‌سرخ تصریح کرد: همچنین رشته ساخت درب و پنجره نیز با توجه به بازار کار مناسب آن در راستای تحقق اهداف کاربردی بودن آموزش‌ها ایجاد شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه رشته ساخت درب و پنجره upvc رشته‌ای نوپاست که به لحاظ بازار کار نیز وضعیت مناسبی دارد از جوانان شهرستان می‌خواهیم تا نسبت به حضور در این دوره‌های آموزشی به‌منظور فراگیری مهارت‌های آن شرکت کنند.

مدیر مرکز فنی‌ و حرفه‌ای آبادان خاطرنشان‌کرد: همه مراحل آموزشی این دوره‌ها به صورت رایگان است و این فرصتی مغتنم برای کسب مهارت برای علاقه‌مندان در رشته‌های مختلف فنی است.

کوه‌سرخ افزود: البته نکته مهم در زمینه حضور در این دوره‌ها این است که کارآموزان باید متوجه باشند که دوره‌های برگزار شده به صورت پله‌‌ای است و در سطوح مختلف است.

وی گفت: در هر دوره آموزشی کارآموزان براساس سطح آن دوره به فراگیری آموزش‌های مورد نیاز پرداخته و پس از موفقیت در آزمون‌ها در مراحل بالاتر شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/72008/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول