اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی خبر داد

اشتغال به کار 60 درصد آموزش‌دیدگان فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی گفت: 60 درصد افراد آموزش‌دیده در مراکز فنی‌ و حرفه‌ای خراسان‌رضوی وارد بازار کار شده‌اند و توانسته‌اند در جامعه به عنوان کارآفرین و شاغل ایفای نقش کنند.

اشتغال به کار 60 درصد آموزش‌دیدگان فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سیدجلال خواب‌نما عصر امروز در همایش الگوی زن توانمند اسلامی و ایرانی در جمع زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد خراسان‌رضوی، ضمن تبریک ایام میلاد حضرت زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان الگو و اسوه‌ای کامل در تمام زمان‌ها و امور مطرح برای تمام افراد محسوب می‌شوند.

خواب‌نما با اشاره به سبک زندگی ادامه داد: تعیین کننده سبک زندگی و فرهنگ هر خانواده در جامعه، زنان و مادران هستند.

وی تصریح کرد: زنان در بهره‌گیری و استفاده از امکانات جامعه در زندگی امروز، به عنوان هدایت‌گر محسوب می‌شوند.

خواب‌نما در ارتباط با همکاری‌های تنگاتنگ بین اداره‌کل فنی و حرفه‌ای و کمیته اظهار کرد: در اواخر سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیشترین کارگاه‌های اداره‌کل فنی و حرفه‌ای در اختیار کمیته امداد قرار گرفت.

وی افزود: با توافقات انجام شده بین این اداره‌کل و کمیته امداد مقرر شد تا با برنامه‌ریزی‌های لازم و اصولی کمیته امداد بتواند از همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شوند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خراسان‌رضوی، از ورود به بازار افراد آموزش‌دیده در این مراکز خبر داد و یادآور شد: حدود 60 درصد افراد آموزش‌دیده در این مراکز وارد بازار کار شده‌اند و توانسته‌اند در جامعه به عنوان کارآفرین و شاغل ایفای نقش کنند.

خواب‌نما در پایان با اشاره به برگزاری دوره‌های هتلداری در مراکز این اداره‌کل ادامه داد: اداره‌کل فنی و حرفه‌ای در مورد ارائه آموزش‌های هتلداری ظرفیت‌های خوبی دارد و در حال حاضر در 18 سرفصل آموزشی، ارائه خدمت می‌کند.

انتهای پیام/70001/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول