اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره خبر داد

تعمیر جزئی و کلی 138 واحد مسکونی مددجویی در خرم‌دره

مدیر کمیته امداد امام خمینی خرم‌دره از تعمیر جزئی و کلی 138 واحد مسکونی مددجویی در این شهرستان خبر داد.

تعمیر جزئی و کلی 138 واحد مسکونی مددجویی در خرم‌دره

ابوالفضل احمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد شهرستان خرم‌دره به منظور حمایت بهتر از مددجویان و جامعه هدف این نهاد اقدام به ارائه خدمات عمرانی در بخش‌های مختلف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات عمرانی در قالب احداث و خرید واحدهای مسکونی مددجویی، تکمیل ساختمان‌های مسکونی روستایی، تعمیرات جزئی و کلی منازل مددجویان و ایجاد انشعابات رایگان در منازل مددجویی ارائه می‌شود، اضافه کرد: سال گذشته 138 مورد مسکن مددجویی مورد تعمیر جزئی و کلی قرار گرفت و در این راستا 333 میلیون و 900 هزار ریال هزینه شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره همچنین با اشاره به ایجاد انشعابات رایگان برای واحد‌های مسکونی مددجویی افزود: در مدت مذکور 128 خانوار مددجو از این نوع خدمت بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ارائه خدمات عمرانی به مددجویان توانمندسازی آنها است، گفت: با این اقدامات زمینه توانمند‌سازی بسیاری از خانواده‌ها فراهم شده است.

احمدی همچنین به مقاوم بودن واحدهای مسکونی ساخته شده اشاره کرد و افزود: واحدهای مسکونی که کمیته امداد برای مددجویان می‌سازد، مقاوم و بر اساس استانداردهای روز ساختمان‌سازی است.

وی به سایر خدمات کمیته امداد در حمایت از مددجویان اشاره کرد و گفت: از عمده اقدامات این نهاد در بحث حمایت از جامعه هدف، اعطای کمک هزینه ازدواج به واجدان شرایط است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه قبل از پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان در شرف ازدواج برگزار می شود، اضافه کرد: در این دوره‌ها موضوعات آموزشی در راستای تعامل بهتر زوجین با یکدیگر، نحوه ترییت صحیح فرزند و ... به مددجویان آموزش داده می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین دوره‌هایی تاثیر بسزایی در ارتقای سطح آگاهی مددجویان دارد، گفت: با برآورد صورت گرفته کمتر از یک درصد ازدواج‌های مددجویی منجر به طلاق می‌شود.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول